عمو مهربان و خاله رویا از امروز تا 21 اردیبهشت در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای بچه‌ها برنامه اجرا می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مجتبی ظریفیان تهیه کننده و مجری "با ما بیا" گفت: از امروز در نمایشگاه کتاب مستقر شده‌ایم و می‌خواهیم گزارش‌های جالبی را از این محل برای بچه‌ها تهیه کنیم. برنامه ما به صورت زنده در فواصل زمانی مختلف از صبح تا غروب روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.
وی افزود: امروز برنامه از ساعت 14:30 به صورت زنده از نمایشگاه کتاب پخش می‌شود اما روز جمعه یکی از مجریان برنامه در استودیو حاضر شده و برنامه از هر دو مکان روی آنتن می‌رود.
آزیتا رضایی مجری و کارگردان "با ما بیا" نیز درباره حضور عوامل این برنامه در نمایشگاه کتاب گفت: این فرصت بهترین بهانه‌ است تا بتوانیم با بچه‌ها و بزرگترها درباره کتاب و کتابخوانی صحبت کنیم. البته این حرف‌ها در قالب بازی و طنز با بچه ها مطرح می‌شود.
وی با بیان اینکه امروزه خرید مواد غذایی غیرمغذی و مضر یک امر روزمره برای بچه‌ها تلقی می‌شود، یادآور شد: می‌خواهیم به بچه‌ها یادآوری کنیم که کتاب غذای روح است و اگر هر هفته کمی از پولی را که صرف خرید هله هوله می‌کنند، پس انداز کنند یا می‌توانند با آن کتاب و محصولات فرهنگی بخرند.
رضایی تصریح کرد: مخاطبِ بخشی از گزارش‌های ما بزرگترها هستند. با این گروه سنی درباره این موضوع که چه کتابی را باید برای بچه ها خریداری کنند، صحبت خواهیم کرد. اینکه با وجود تولیدات متنوع و فراوان چه کتاب یا محصول فرهنگی تازه‌ای مناسب سن و روحیه کودکان و خردسالان است.
این کارگردان با بیان اینکه باید در خرید کتاب حرفه‌ای شویم، بیان کرد: کتاب و تولیدات فرهنگی باید مناسب با روحیه و نیازهای بچه‌ها انتخاب شود. باید دقت کنیم که از بین 9 هوش، قصد تقویت کدام هوش را داریم.
خاله رویا ادامه داد: برنامه خاله رویا و عمو مهربان با حضور بچه‌ها و بزرگترها روی آنتن می‌رود و بچه‌هایی که مایلند کنار ما باشند می‌توانند تا شنبه 21 اردیبهشت به نمایشگاه کتاب سر بزنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار