بازار داغ تبلت های 7 اینچی، باعث شد تا اپل هم برای جا نماندن از گوگل و آمازون، اقدام به عرضه محصولی برای شرکت در این بازار کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، آیپد مینی این شرکت که از صفحه نمایش 7.7 اینچی برخوردار است، از نظر قیمت کمی گرانتر از Nexus 7 گوگل و Kindle Fire آمازون می باشد، اما توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

با اینکه حدود یک سال از عرضه iPad Mini می گذرد، اما همچنان این محصول مورد استقبال کاربران قرار گرفته و از فروش بسیار خوبی برخوردار است، اما با توجه به این مسئله اپل قصد دارد، تا در طی دو برنامه بروزرسانی در اواخر امسال و اوایل سال میلادی جاری، نسل بعدی آیپد مینی را با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جدیدتر به بازار ارائه کند، بر اساس اطلاعات بدست آمده با اطمینان می توان گفت: که نسل بعدی این محصول مجهز به صفحه نمایش رتینا با رزولوشن و چگالی بیشتر خواهد بود، تا ضعف نسل اول خود را برطرف سازد.


بر همین اساس دکتر ریچارد شیم تحلیل‌گر DisplaySearch معتقد است، که در نیمه دوم امسال شاهد اولین بروزرسانی و معرفی نسل جدید آیپد مینی از سوی اپل خواهیم بود، و پس از آن در سه ماهه اول سال 2014 نسخه ی بروزرسانی شده از آن به بازار ارائه می شود. اپل در واقع قصد دارد تا با این استراتژی و با توجه به احتمال معرفی نسل جدید محصولات آمازون و گوگل جایگاه خود را در بازار حفظ کرده و به فروش بالاتری در دو مرحله ی زمانی خواص دست یابد.


وی معتقد است، که اپل امسال آیپد مینی را به پردازنده و صفحه نمایش جدیدتر تجهیز خواهد کرد، اما بروزرسانی اساسی در پردازنده آیپد مینی در سال 2014 اتفاق خواهد افتاد واین در واقع برگ برنده اپل در سال 2014 خواهد بود.



برچسب ها: آی پد ، مینی ، رتینا ، اپل ، تبلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار