رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از پیشرفت 78 درصد پروژه سیمان باقران خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این پروژه بزرگ صنعتی استان تا اسفند ماه امسال به بهره برداری برسد.

علیرضا جمیع در نشست بررسی وضعیت پروژه های مهر ماندگار استان اظهار کرد: تاکنون 18.5 میلیارد تومان تسهیلات مصوب بانک ملی برای پروژه سیمان باقران بوده است.

وی با بیان اینکه 10 میلیارد تومان نیز توسط مجریان طرح واریز می شود، ادامه داد: این پروزه 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا اسفند 92 به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: فولاد قاین نیز که جزء 80 طرح فولاد کشور است تا آذر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

35 پروژه محرومیت زدایی استان آماده بهره برداری

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه برای پروژه های محرومیت زدایی در سه فاز اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان تفاهم نامه بسته شده است، گفت: در فاز اول 50 پروژه با 900 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

محمد زهرایی تصریح کرد: در حال حاضر 35 پروژه آماده افتتاح است و 15 پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: برای فاز دوم پروژه ها 1.5 میلیارد تومان اعتبار قول مساعد داده شده است که امیدواریم محقق شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: احداث استخر قهرمانی بسیج در بیرجند پتانسیل بالایی برای استان محسوب می شود که امیدواریم در ردیف پروژه های مهر ماندگار قرار بگیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران خراسان جنوبی نیز افزود: احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار با زیربنای 12 هزار و 300 متر در پنج طبقه از سال 87 آغاز شده و در حال حاضر 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ساکی افزود: فاز ورزشی این مجتمع با 90 درصد پیشرفت فیزیکی به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد./س

برچسب ها: باقران ، مهر ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.