نماینده مردم شاهین‌دژ، میاندوآب و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور آینده باید از ایجاد هر نوع تنش در کشور پرهیز کند و از اختلاف‌های احتمالی خود را کنار بکشد.

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید از ایجاد هر نوع تنش در کشور پرهیز کند و از اختلاف‌های احتمالی خود را کنار کشد و فردی تفرقه‌گریز و اتحاد آفرین باشد.

بیگی با بیان اهمیت تمرکز مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی بر روی قوای داخلی کشور، افزود: رئیس جمهور آینده نباید راهکارهایی در پیش گیرد که اتحاد داخلی را به خطر اندازد و سبب ایجاد چالش‌های سیاسی در کشور شود.

وی تصریح کرد: اگر کشور ما موفقیتی دارد، در سایه وحدت و همدلی است، پس اگر در بین قوای کشور اختلاف ایجاد شود سبب عدم توسعه کشور می‌شود و خسارت‌های جبران ناپذیری به نظام اسلامی و درنهایت آسیب جدی به مردم می‌زند.

بیگی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، اظهار داشت: رئیس جمهور از خرد جمعی استفاده کند تا مشکلات اقتصادی را که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و اصلی‌ترین علت آن استفاده نکردن از اندیشه‌های اقتصاددانان و متخصصان دراین زمینه‌ است با کمک آنها برطرف کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور نه تنها در حوزه اقتصادی بلکه باید در همه حوزه‌ها و شاخصه‌ها به صورت جناحی عمل نکرده و از توانایی افراد متخصص و کارشناس در زمینه‌های مختلف استفاده کند.

بیگی گفت: انقلاب اسلامی حاصل خون شهیدان بوده واین طراوت و پاکی سرزمینمان به برکت خون شهدا است پس رئیس جمهور باید از خون شهدا پاسداری کند.

وی با بیان این‌که همه ما در برابر این ملت مسئول هستیم، افزود: رئیس جمهور باید متعهد بر ارزش‌های نظام و متعهد به اهداف متعالی انقلاب اسلامی باشد و از رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پیروی کند.

وی ادامه داد: لازم است تا رئیس جمهور فردی متعهد، متدین و دلسوز باشد به حدی که بتواند با تعامل و تفاهم با دیگر قوای کشور همراه و همسو باشد و با اتحاد با سایر قوا اهداف نظام را تحقق بخشد.

وی با اشاره به استقرار نظام ولایی در کشورمان، بیان داشت: رئیس جمهور باید فردی ولایت‌مدار باشد و از فرامین رهبری پیروی کند./س

برچسب ها: تنش ، میاندوآب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.