مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان سيستان و بلوچستان طي عملياتي توانستند بيش از نيم تن ترياك را از قاچاقچيان و سوداگران مرگ كشف و ضبط كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان سيستان و بلوچستان موفق شدند اين محموله ترياك را پس از يك درگيري مسلحانه با قاچاقچيان مواد مخدر كشف و ضبط كنند.

اين گزارش حاكي است ، در اين عمليات يك دستگاه خودروي پژو به همراه مقاديري مهمات جنگي و تعداد 53 كيسه ترياك به وزن 534 كيلو و700 گرم ترياك از سوداگران مرگ كشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا ناظري رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر سيستان و بلوچستان با اعلام اين خبر و در تشريح اين عمليات گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان سيستان و بلوچستان با اقدامات اطلاعاتي و تخصصي خود موفق شدند سرنخ هايي در خصوص حمل و جابجايي محموله مواد مخدر توسط سه نفر از اشرار و قاچاقچيان مسلح معروف در منطقه كورين زاهدان كسب كنند .

وي افزود: درپي كسب اين اخبار ، اطلاعاتي مبني بر اينكه سوداگران مرگ قصد دارند محموله هاي مواد مخدر را پس از اينكه وارد كشور کردند، با خودروهاي تيزرو به شهرهاي مركزي استان بخصوص شهر زاهدان منتقل و توزيع كنند در اختيار پليس مبارزه با مواد مخدر قرارگرفت .

اين مسئول انتظامي بيان داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان سيستان و بلوچستان پس از چند روز اجراي كمين در محورهاي فرعي منطقه كورين شهرستان زاهدان سرانجام موفق شدند صبح امروز اين محموله ترياك را پس از يک درگيري مسلحانه با قاچاقچيان كشف و ضبط كنند./س

برچسب ها: کشف ، نیم تن ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.