رئيس اتحاديه مشاوران املاک کشوري، گفت: بسياري از هزينه هاي ثبت اسناد در بنگاه هاي مشاور املاک ارزان تر از دفاتر رسمي است.

مصطفي قلي خسروي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه در تمامي بنگاه هاي مشاور املاک کد رهگيري استفاده مي شود، گفت: در بنگاه املاک تمامي مراحل ثبت و سند به طور رايگان و تسهيلات مناسبي به مستاجران مي دهند.

وي در ادامه افزود: ارائه تسهيلات به مستاجران بايد در مجلس تصويب و لازم الاجرا شود.

رئيس اتحاديه مشاوران املاک، با اشاره به اينکه کد رهگيري براي امنيت ضروري است، افزود: کد رهگيري در حال حاضر به تمامي مشاوران املاک ابلاغ شده و انجام آن ضروري است.

خسروي در ادامه توضيح داد: در دفاتر ثبت اسناد، هر اقدامي که انجام مي شود، در بنگاه هاي مشاور املاک با نرخ ارزان تر صورت مي گيرد.

براساس اين گزارش؛ محمدرضا دشتي اردکاني رئيس کانون دفترياران و سر دفتران در خصوص تنظيم و سند اسناد در دفاتر اسناد رسمي، گفت: تنظيم و ثبت اسناد اجاره در دفاتر داراي مزيت هاي بسياري از جمله کاهش هزينه ها و لازم الاجرا شدن قانون است.

وي در ادامه افزود: در صورتي که سندي در دفاتر ثبت شود، اگر يکي از طرفين به تعهدات خود عمل نکند، از سوي سازمان پس از يک هفته پيگيري مي شود./س
برچسب ها: مشاور ، املاک ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار