فرماندار مشهد گفت: راه اینکه بتوانیم حماسه سیاسی خلق کنیم این است که بدانیم حماسه سیاسی با بداخلاقی سیاسی امکان‌پذیر نمی‌شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حسن موحدیان در جلسه شورای اداری مشهد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری پس از نام‌گذاری امسال، در روز بعد حماسه سیاسی و اقتصادی را در سخنانشان تبیین کردند.
وی افزود: اگر بناست حماسه شکل بگیرد، جو جامعه نباید به‌سوی تهمت و انگ‌زدن پیش برود.

موحدیان گفت: شورای نگهبان جلوی کسانی را که به صلاح نظام نیستند، خواهد گرفت، نباید عده‌ای تلاش کنند تا کاندیداهای حداکثری وارد نشوند.فرماندار مشهد تصریح کرد: برخی حرف‌هایی می‌زنند که در اختیاراتشان نیست. اگر شعاری عمل نکنیم مردم اعتماد پیدا می‌کنند؛ شعارهایی که عملیاتی نیست، بیان نشود.
موحدیان به مدیران استانی تذکر داد: ادارات به هیچ‌وجه در انتخابات دخالت نکنند، ادارات و نهادها نباید جایی برای تبلیغ کاندیداهای مشخص باشند؛ این مسئله را رصد می‌کنیم.
فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: از امکانات دولتی در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها نباید استفاده شود و در صورت مشاهده پیگیری می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی نيز در ادامه این جلسه گفت: رابطه معلمان با انتخابات یکی تکلیفی و دیگری روشنگری است. معلمان ضمن حضور در انتخابات، باید روشنگری بکنند. محمدتقی فخریان تصریح کرد: معلمان و استادان دانشگاه‌ها از مرجع‌هایی هستند که بیشترین افراد به آن‌ها رجوع می‌کنند، آن‌ها وظیفه آگاهی دادن به دانش‌آموزان را دارند/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.