برخی شبکه های تلویزیونی مانند الجزیره و العربیه و پایگاههای اینترنتی با نشان دادن اجساد قربانیانی که در جنایات نظامیان صهیونیست در غزه کشته شدند ، ادعا می کنند نیروهای ارتش سوریه آنها را در منطقه بیضا از توابع بانیاس طرطوس کشتند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ؛ سازمان ملل متحد نیز گزارش خود را در خصوص بانیاس با استناد به دروغهای تروریستها و تصاویر جعلی آنها تهیه کرده است اما حقیقت آن است که این تصاویر از قتل عامهایی است که رژیم صهیونیستی در حق غزه و کودکان آن مرتکب شده است .

سماح برکات گزارشگر شبکه سوریه در گزارشی گفت آنها همانند روال همیشگی به قدری دروغ می گویند تا افکار عمومی دروغ آنها را بگویند تا جاییکه گزارشهای سازمان ملل بر اساس این دروغها تهیه می شود .

برکات گفت بانیاس ، هدف جدید تروریستها و رسانه های پلید آنهاست و این تصاویر نیز دلیل بر پلیدی و پلشتی آنهاست.با جستجوی ساده در پایگاه اینترنتی گوگل مشخص می شود آنها جنایاتی است که صهیونیستها در حق فلسطینیان به هنگام حمله اسرائیل به غزه به خصوص خانواده دلو مرتکب شده اند و از این تصاویر سوء استفاده شده است و اعلام می شود این جنایات در روستای بیضا صورت گرفته است .

زشت‌تر از انتشار تصاویر نیز صدور گزارشهای سازمان ملل متحد و نهادهایی است که خشم خود را از این کشتار اعلام کردند اما درباره صحت آن تحقیق نکردند .برکات گفت این جنایات را عوامل تروریستی شما مرتکب شده‌اند و غیر نظامیان را کشتند . تروریست های مزدور در این جنایت عمر البیاسه امام جماعت مسجد بیضا و عضو کمیته آشتی ملی در طرطوس و محمد علی بیاض دهدار بیضا را به همراه خانواده های آنها کشتند زیرا عمر البیاسه امام جماعت مسجد بیضا مواضع شرافتمندانه ای داشت .عمر بیاسه پیش از کشته شدنش در گفتگو با شبکه سوریه گفته بود : ما در سوریه یک خانواده هستیم بیایید گفتگو کنیم سلاح را کنار بگذارید نترسید بیایید گفتگو کنیم حرفهایتان را بزنید و خواسته هایتان را مطرح کنید باب گفتگو باز است از شما خواهش می کنم خونریزی نکنید از خدا بترسید .

برچسب ها: سوریه ، ارتش ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار