استاندار کرمانشاه گفت: باید تا 15 خرداد ماه نسبت به انجام کارهای مربوط به دیوارکشی، ایجاد زیرساخت‌ها و فنس‌کشی در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب اقدام شود و تسریع در اجرای منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت‌الله دمیاد گفت: مناطق ویژه اقتصادی برای توسعه و کمک به بخش تولید استان کرمانشاه مصوب شده‌اند و اجرای آن‌ها باید با قاطعیت دنبال شود.

استاندار کرمانشاه یکی از راه‌های موثر در اشتغال‌زایی را اجرای این طرح‌ها دانست و از روند توسعه آن‌ها در گذشته انتقاد کرد

دمیاد خاطرنشان کرد: این طرح‌ها برای کمک به شکوفایی و رونق اقتصادی این مناطق است که تسریع در اجرای برنامه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها ضروری است.

وی تاکید کرد: این یک فرصت مناسب برای اشتغال‌زایی جوانان و رونق اقتصادی منطقه است که باید نهایت استفاده را از ظرفیت فراهم شده داشته باشیم.

دمیاد ادامه داد: دستگاه‌های متولی این موضوع توجه داشته باشند که اجرای این طرح منفعت عمومی را به‌دنبال داشته باشد نه اینکه عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو از آن بهره‌مند شوند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: دستگاه‌های متولی در اجرای این طرح باید تلاش و جدیت داشته باشند و همچنین در اجرای آن سرمایه‌های بخش خصوصی نیز به‌کار گرفته شود.

در این جلسه مقرر شد تا 15 خرداد ماه نسبت به انجام کارهای مربوط به دیوارکشی، ایجاد زیرساخت‌ها و فنس‌کشی در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرباقدام شود و تسریع در اجرای منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین مورد تاکید قرار گرفت./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.