رئیس کمیته علمی اجلاس بین‌المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر اعظم(ص) گفت: استکبار جهانی مدت‌هاست توطئه تحریف اندیشه بلند اسلام و اهل بیتش را طراحی کرده و امروز در پیش روی همه انسان‌ها و با استفاده از غفلت ما مسلمانان، تخریب حرم، نبش قبر و سرقت پیکر پاک صحابی ارجمند پیامبر (ص) را برای محک حساسیت ما مسلمانان انجام داده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، " طوبی کرمانی " رئیس کمیته علمی اجلاس بین‌المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر اعظم (ص) اظهار گفت: در طول تاریخ، کیش و آیین استکباری چنین بوده که با جعل واژه‌های مطلوب انسانی و یا تحریف حقیقت مفاهیم ارزشی امکان موج سواری پیدا کند.
 
وی ادامه داد: بهره‌برداری از مفاهیمی چون آزادی، صلح، حقوق بشر و مساوات که مدت‌هاست این مفاهیم بال پرواز استکبار گشته و توانسته است تحت نام صلح، جنگ به پا کنند و به نام آزادی دست، قلم و اندیشه انسان‌های آزادی خواه دین‌دار را بشکنند.

کرمانی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی ایران از این ترفندها پرده گشایی کند، می‌تواند صلح مبتنی بر عدالت را استوار را رقم بزند، تصریح کرد: مجامعی مردمی همچون مجمع جهانی صلح عادلانه اسلامی کلید توسعه صلح از جانب ظالمان زمانه را فقط رمز گشای دروازه‌های جنگ اعلام و صلح مبتنی بر عدالت را به جهانیان پیام‌آور می‌شود و این نشان از پلیدی اندیشه‌هایی است که اسلام ناب محمدی را نشانه رفته است.

رئیس کمیته علمی این اجلاس اظهار داشت:  استکبار جهانی مدت‌هاست توطئه تحریف اندیشه بلند اسلام و اهل بیتش را طراحی کرده و امروز در پیش روی همه انسان‌ها و با استفاده از غفلت ما مسلمانان، تخریب حرم، نبش قبر و سرقت پیکر پاک صحابی ارجمند پیامبر (ص) را برای محک حساسیت ما مسلمانان انجام داده است.

کرمانی با بیان اینکه دیری نخواهد پایید که این جنایتکاران تخریب حرم شریف نبوی و نبش پیکر مقدس آن بهانه خلقت را نیز در دستور کار خویش قرار دهند، بیان داشت: اعتراف کنید اگر چه امروز همچون زمان ابراهیم ستاره و ماه و خورشید نمی‌پرستیم اما نا‌دانسته ونا‌خواسته با همدلی و همکاری با دشمنان دین و یا سکوت در برابر مظالم آنان بت پرستی می‌کنیم.

وی افزود: این اجلاس بین‌المللی که با هدف روشنگری از فتنه‌های موجود علیه نبی رحمت و اسلام برگزارشده با شناسایی مبانی تبیین و ترسیم الگوی رفتاری نبی اکرم(ص) به منظور استقرار صلح عادلانه و مدیریت متعالی جهان اقامه شده است.

 رئیس کمیته علمی اجلاس بین‌المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر اعظم(ص) در پایان خاطرنشان کرد: کمیته علمی این اجلاس برای استمرار چنین باور و رسالتی با تدبیر دبیرخانه دائمی و با برپایی این نشست مقدماتی فراخوان اندیشه‌های پاک، بلند، همدلی‌ و همکاری‌های صمیمانه برای تحقیق و تدوین چنین الگویی از سیره پیامبر را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نبش ، قبر ، مسلمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار