تریلر فیلم "سرعت" با حضور "کریس همثورث" ارائه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فیلم "راش" یا "سرعت" به کارگردانی و نویسندگی "ران هاوارد" داستان زندگی قهرمان مسابقات فلمول یک"نیكی لائودا" را به تصویر می کشد.


این فوق‌قهرمان اتریشی، دوران طلایی‌اش را با فتح پیكارهای فرمول یك سال 1975 و برای تیم فراری به یك نقطه اوج و طلایی رساند. تا آن زمان او شیطانی بود كه خوب می‌راند و ریسك‌هایش می‌گرفت و به قول دوستانش فقط واژه Dare devil برای توصیف وی به كار می‌آمد.
اما این سلطان شهامت در اواسط فصل 1976 و در حالی كه یك‌بار دیگر در صدر جدول امتیازات گراندپری‌های اتومبیلرانی قرار داشت و به سوی دومین عنوان متوالی قهرمانی جهانش حركت می‌كرد، در یكی از تورنمنت‌های فصل دچار تصادف شد و در انفجار و ماجرای آتش‌سوزی اتومبیلش بشدت سوخت. وقتی جنازه نیم‌سوخته نیكی را از لاشه اتومبیل سیاه‌شده بیرون كشیدند، كمترین فرق را با یك مرده داشت.


این كه چطور او زنده ماند، فقط خواست خدا بود و این كه چطور وی یك فصل بعد (1977) با چهره‌ای به كلی دفرمه شده و تحت جراحی پلاستیكی قرار گرفته از نو قهرمان فرمول یك جهان شد، بزرگ‌ترین معجزه ورزشی زمان. 
لائودا كه بعد از ترك گفتن اجباری مسابقات 1976 عنوان جهانی‌اش را اجبارا به جیمز هانت بریتانیایی واگذار كرد كه در غیاب وی بیشتر از سایرین امتیاز جمع كرد، در بازگشت به عرصه فرمول یك چون از دل آتش مهلك بیرون آمده و از نیمه‌راه مرگ بازگشته بود، قدری محتاط‌تر از گذشته نشان می‌داد و دیگر نمی‌شد او را شیطان سرعت نامید، اما او هنوز آنقدر سرعت و مدیریت بر كارش داشت كه حتی در سال 1984 یعنی 9 سال بعد از نخستین قهرمانی‌اش و هشت سال بعد از سوختن تا حد 60 درصد، سومین عنوان قهرمانی جهانش را هم دشت كند.





جهان اتومبیلرانی بی‌شك از لائودا مجروح‌تر و البته مقاوم‌تر و پیروزتر ندیده است. 
از بازیگران حاضر در این فیلم می توان به: "کریس همثورث"، "ناتالی دورمر"،"اولیویا واید" و"دنیل بوه" در نقش " نیكی لائودا" اشاره کرد.
قرار است این فیلم 20 سپتامبر 2013 روی پرده برود.





برچسب ها: فیلم ، دانلود ، راش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار