بازیکن‌ تیم ملی فوتسال‌ کشورمان گفت: درگیری و خودخواهی برخی، بزرگان فوتسال‌ را تحت تاثیر قرار داد، زمانی تیم ملی موفق بود که آرامش بر شرایط حاکم بود.

محمد کشاورز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط بازیکنانی‌ که در اردو حضور دارند بد نیست پس از دوری چند ماهه از تمرینات این روند قابل پیش‌بینی بود اما ما طبق برنامه ریزی مربیان پیش می رویم و اطمینان دارم تا قبل از آغاز تورنمنت‌ چین در بهترین شرایط جسمانی و فنی قرار می گیریم.

بازیکن‌ تیم ملی فوتسال‌ کشورمان افزود: نباید در این روند رو به رشد سهم مربیان را نادیده گرفت دستیاران خسوس‌ جزو افرادی هستند که سالها توانایی و تجربه خود را در لیگ به اثبات رسانده‌اند خوشبختانه کادر فنی از لحاظ فنی و شخصیتی ایده‌آل هستند به همین دلیل توانسته‌اند شرایط خوبی را در اردو حاکم کنند با وجود تمام این فاکتورها نمی‌توان از حالا ادعا کرد که در رقابت های پیش رو بهترین مقام ها را کسب می کنیم.

کشاورز در ادامه بیان داشت: جوانان شایسته‌ای در اردو حضور پیدا کردند که هر یک از آنها در تیم خود جزو چهره‌های تاثیر‌گذار بودند البته شرایط تیم ملی متفاوت است و نمی‌توان آن را با رقابت‌های لیگ مقایسه کرد اما در صورتیکه تمرینات به همین صورت ادامه پیدا کند، این بازیکنان می‌توانند آینده خوبی داشته باشد.

وی در خصوص غیبت نظری و شمسایی‌ در اردو تصريح کرد: در مورد نظری صحبتی نمی‌کنم زیرا خسوس‌ به عنوان سرمربی‌ خواسته کسی به این بحث نپردازد اما جای خالی وی را نمی‌توان نادیده گرفت، شمسایی‌ نیز ستاره‌ی فوتسال‌ ایران و جهان است و همه ی بازیکنان از حضور وی در تیم ملی خوشحال می‌شوند در هر صورت امیدوارم جوانان امروز تیم ملی روزی به ستارگانی مانند شمسایی‌ تبدیل شوند.

کشاورز در پایان خاطر نشان کرد: قبل از اینکه مسئولان و کارشناسان به مشکلات فنی تیم ملی بپردازند باید به ترمیم بخش‌های دیگر فکر کنند.
درگیری بزرگان فوتسال‌ مهمترین مشکل امروز ماست.

زمانی که تیم ملی عملکرد ایده آلی داشت و هر روز ستاره در تیم دیده می شد جو فوتسال‌ کشورمان آرام بود و مسئولان با همدلی این ورزش را حمایت می‌کردند اما حالا به جای اینکه هر روز خبرهایی پیشرفت و افتخارات فوتبال را در خبرگزاری‌ها بخوانیم دعوا و درگیری آنها را شاهدیم؛ امیدواریم با از خودگذشتگی بتوانیم تیم ملی را به جایگاهی که لیاقتش‌ را دارد، برسانیم./مح
برچسب ها: کشاورز ، خسوس ، شمسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار