مدیر روابط عمومی رادیو دانش گفت: شنوندگان این شبکه رادیویی هر روز با گوش سپردن به برنامه دانستنی ها با پاسخ یک "چرا" آشنا خواهند شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،مجتبی امین الرعایا با بیان اینکه علاقمندان می توانند برنامه دانستی ها را هر روز ساعت 15 از شبکه رادیویی دانش شنونده باشند، اظهار داشت: این برنامه جالب شنوندگان را وارد دنیای شگفت انگیز موجودات زنده، گیاهان، اشیا، انسان، موجودات ذره بینی، و شنیدنی های بسیاری دیگر می کند.

وی ادامه داد: تا کنون مطالب جالب در خصوص هوش گیاهان و دفاع آن ها و همچنین نکات شنیدنی درباره تلفن همراه در این برنامه ارائه شده است.

آموختن دانش پایان پذیر نیست

امین الرعایا در خصوص برنامه های این شبکه رادیویی که به صورت تخصصی به دانش در حوزه های مختلف می پردازد، گفت: دانش مجموعه ای از دانستنی های بشر درباره علل وقوع پدیده هاست و آموختن در حوزه های مختلف امری پایان ناپذیر است.

وی افزود: حجم دانش بشری هر 18 روز یکبار دو برابر آن چیزی است که 18 روز قبل بوده است و این امر رسالت برنامه سازان رادیویی را در برابر شنوندگان سنگین می کند.

مسئول اطلاع رسانی شبکه رادیویی دانش با بیان اینکه رادیو وظیفه انتقال یافته های جدید و جالب به مخاطبان را دارد، گفت: در رادیو دانش به ماهیت پدیده ها و تاریخچه فعالیت هایی که بشر انجام داده است تا به این مجموعه علوم دست یابد پرداخته می شود.

امین الرعایا اظهار داشت: تا کنون استقبال مناسبی از برنامه های این شبکه رادیویی شده است و امدیواریم با انتقادات و پیشنهادات شنوندگان برنامه ها را حول محورهای برنامه ریزی شده با اعمال نظر شنوندگان پیش ببریم./ک

برچسب ها: چرا ، آموختن ، دانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.