مسئول سایت تیروکمان آزادی با تایید خبر قطع بودن آب مجموعه تاکید کرد: اگر پنج روز دیگر هم به چمنهای مجموعه آب نمی رسید به گفته کارشناسان بین 500 تا 600 میلیون تومان خسارت وارد می شد.

سید منصور دیباجی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خبر قطع بودن آب مجموعه تیروکمان آزادی را تایید کرده و توضیح داد: نزدیک به یک هفته آب مجموعه قطع بود که بعد از پی گیری متوجه شدیم از طرف مجموعه و به دستور کابلی رئیس مجموعه ورزشی آزادی چند نفر وارد محوطه شده و فلکه های آب را بسته بودند.

وی ادامه داد: آب رونده ای هم برای چمن مجموعه تیروکمان وجود داشت که نزدیک بود ان را هم قطع کنند اما با دعوا جلوی آن را گرفتیم با این وجود تصاویر مجموعه هم نشان خواهند داد که چه بلایی سر چمنها آمده و به گفته کارشناسان اگر پنج روز دیگر هم چمن آب نخورد نزدیک به 500 تا 600 میلیون خسارت وارد می شود.

خودمان فلکه آب را باز کردیم

دیباجی با تاکید بر اینکه بازیکنان حاضر در اردوی تیروکمان هم با مشکلات زیادی مواجه شده بودند گفت: فعلا خودمان فلکه های آب را باز کرده ایم. بعد از اینکه متوجه شدیم دستور از طرف کابلی بوده است دلیل آن را جویا شدیم که گفتند پمپ های آب سوخته در صورتی که فلکه آب ما را قطع کردند و در مجموعه به این بزرگی اگر مشکل پمپ باشد باید به سرعت آن را حل کنند. چطور استادیوم فوتبال با آن عظمت مشکلی پیدا نکرد و تنها مجموعه ما دچار مشکل شد؟/مح
برچسب ها: تیروکمان ، آزادی ، کابلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار