مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج ها» به نویسندگی و کارگردانی فریدون حسن پور هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و طبق برنامه ریزی ها اواخر ماه جاری مقابل دوربین خواهد رفت.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج ها» به نویسندگی و کارگردانی فریدون حسن پور هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و طبق برنامه ریزی ها اواخر ماه جاری مقابل دوربین خواهد رفت. تصویربرداری این سریال قرار است مشابه اغلب کارهای قبلی حسن پور به طور کامل در شمال کشور و در شهرهای لاهیجان، دیلمان و ... انجام شود. پژمان بازغی، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، ماه چهره خلیلی، آزیتا ترکاشوند.



نگین معتضدی، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، و ... بازیگران اصلی این مجموعه هستندکه تست گریم نهایی آنان به تازگی انجام شده است. «گذر از رنج ها» داستان زندگی زنی به نام دنیا را از لحظه تولد تا مرگ، در یک مدت زمان هشتاد مساله روایت می کند. این سریال نیز مانند کار قبلی حسن پور «از یاد رفته»، ابتدا به صورت یک رمان هزار صفحه ای نوشته شده و سپس به متن مجموعه تبدیل شده است.

 از نکات جالب توجه در این مجموعه حضور علی لدنی نیز که در حال حاضر و به طور همزمان تهیه کنندگی سریال های عظیم «نوشدارو» و «معمای شاه» را برعهده دارد، تهیه کنندگی «گذر از رنج ها» را نیز عهده دار است.
 
منبع: روزنامه تماشا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.