مدیرکل امور سیاسی انتخابات استانداری تهران گفت: امروز کشورهای مسلمان جهان چشم به ایران اسلامی دوخته اند و نقش ولایت فقیه ارزشمند و نعمتی ماندگار است.

علی اکبر فدایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: پس در انتخابات پیش رو انشاءالله با شکرگزاری به درگاه الهی به واسطه نعمتی چون ولایت فقیه، توطئه های دشمن را خنثی و پرشور تر از گذشته به میدان خواهیم آمد.

وی ادامه داد: شهرستانهای دماوند و فیروزکوه با توجه به مجاور بودن دو محور ترانزیتی به سوی شمال کشور، ظرفیت مطلوبی را در بخش اطلاع رسانی و تبلیغات دارند که می توان از این ظرفیت در راستای آگاه سازی بیشتر مردم بهره برد.

فدایی افزود: آنچه امروز می تواند برای مردم ایران از اولویتها باشد، توجه به فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری است تا سرلوحه کار قرار گیرد.

مدیرکل امور سیاسی انتخابات استانداری تهران تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات مظهر حماسه سیاسی، اقتدار نظام اسلامی و آبروی نظام است، پس باید با حضور گسترده خود در صحنه این آبرو را که به برکت خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی ریخته شده است، حفظ کنیم.

وی ادامه داد: آنچه امروز می تواند برای مردم ایران از اولویتها باشد، توجه به فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری است تا سرلوحه کار قرار گیرد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.