پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه پر‌حادثه‌ای است و طی 2، 3 سال اخیر اتفاقات زیادی در این مجموعه افتاده است.

بیژن ذوالفقار نسب پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس باشگاه پر‌حادثه‌ای است و در طول 2، 3 سال اخیر شاهد اتفاقات زیادی در این مجموعه بوده‌ایم به همین دلیل کار کردن در این باشگاه بسیار سخت است و تجربه و شناخت بسیار جامع و بالایی را می طلبد.

وی در مورد استعفای یحیی‌گل محمدی از هدایت پرسپولیس گفت: یحیی از بازیکنان بسیار خوب فوتبال ایران بود و عملکردش‌ به عنوان سرمربی‌ در پرسپولیس بد نبود اما او جایگزین مربی بسیار پر حاشیه‌ای شد. در مجموع عملکرد یحیی در پرسپولیس بد نبود اما در نهایت نتیجه بازی فینال جام حذفی و نوع بازی پرسپولیس در آن بازی تبعاتی‌ را برای گل‌محمدی به همراه داشت که این ترکش‌ها در نهایت این تصمیم‌گیری را به همراه داشت که استعفا دهد.

وی افزود: این مهم است که ببینیم استعفای یحیی تصمیم خودش بوده یا باشگاه یا به خاطر فشار جانبی چنین تصمیمی گرفته است.

وی در مورد درست یا اشتباه بودن تصمیم گل‌محمدی مبنی بر استعفایش‌ اظهار داشت: نمی ‌دانم چه کسی این تصمیم را گرفته اما این اتفاقات بسیار قابل پیش‌بینی است و حتی قابل پیشگیری بود یحیی زمانی که آمد مطمئنا با یک مجموعه اطلاعات قوی‌تر و با ابزار قوی‌تر باید کار می‌کرد. امیدوارم این مربی جوان، خوب و آینده‌دار تجربه چند ماه حضور در پرسپولیس را به عنوان یک گنجینه ارزشمند تجربی در آینده به کار ببرد چون یحیی خیلی فرصت برای جبران و یا اثبات حقانیت خودش دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتخاب مربی داخلی برای پرسپولیس گفت: الان پایان فصل است و یک بازی مانده تا فصل به اتمام برسد و فرصت مناسبی برای مطالعه فکر کردن و تحلیل کردن است مدیران پرسپولیس در دام اطلاعات غلط قرار نگیرند و درست تصمیم بگیرند به نظرم دیگر آزمون و خطا کافی است و هواداران پرسپولیس صبرشان‌ تمام شده است و شخصیت حقوقی پرسپولیس هم نیاز به عملکرد خیلی خوبی دارد چون پرسپولیس تیم بسیار بزرگ و پرطرفداری‌ است اما در سالهای اخیر ناکام بوده و باید در فصل آینده خوب نتیجه بگیرند تا اعتبار تیم حفظ شود.

ذوالفقار‌نسب در پایان گفت: پرسپولیس به یک تحول اساسی و ساختار منظم و خیلی‌قوی نیاز دارد. مدیران باشگاه باید تعارف را کنار بگذارند و از خاصه خرجی‌ها پرهیز کنند و یک تصمیم اصولی گرفته شود تا تیم به موفقیت برسد./زر
برچسب ها: ذوالفقار ، نسب ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار