امام جمعه شیراز گفت: بنده ائتلاف پیشرفت را مقدم بر ائتلاف‌ها و افراد دیگر می‌دانم و برداشت ما این است که رویکرد مردم به این ائتلاف بیشتر است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، به نقل از مجلس ایران، آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز  شامگاه امروز(چهارشنبه) در دیدار با غلامعلی حدادعادل مشاور مقام معظم رهبری و عضو ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه حرکت شما حرکت مبارکی است، گفت: امیدوارم حرکت این ائتلاف موفق باشد و این اصل برای دوره‌های بعد نیز جا بیفتد که براساس یک حرکت مردم وارد صحنه شوند و کار کنند.

وی با اشاره به جریان‌ها و ائتلاف‌های مختلف در کشور گفت:بنده این ائتلاف را مقدم بر ائتلاف‌ها و افراد دیگر و افراد می‌دانم و برداشت ما این است که رویکرد مردم به این ائتلاف بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به فعالیت احزاب در کشور گفت : احزاب چون سابقه خوبی در کشور ما ندارند و در کشور ما حزب به معنای واقعی تشکیل نشده است لذا مردم به احزاب اقبالی نشان نمی‌دهند اما این ائتلاف شما (ائتلاف پیشرفت) یک سازکار خوب برای جلب نظر مردم است.

آیت الله ایمانی گفت: امیدوارم در آینده حمایتهای عملی مسئولین از ولایت فقیه بیشتر شود تا بتواند سیاستها را زمینه‌سازی کرده و فضای اجرای آن را فراهم کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: همه مسئولین موظف هستند ارزش‌های الهی را نهادینه کنند و امیدوارم خدا کمک کند آنچه خیر و صلاح جامعه است فراهم شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در ادامه ابراز امیدواری کرد که فضای این ائتلاف در آینده نیز دنبال شود و در بدنه اجرایی و عملیاتی وعده‌ها به عنوان یک تیم اجرایی شود و ان شاء الله خداوند فضای این کار را برای شما و ائتلافتان فراهم شود.

وی در پایان گفت: علاقه و ارادت ما به جنابعالی از زمان شهادت برادرتان تا کنون پابرجاست و خدمات و تلاشهای شما در عرصه‌های مختلف به کشور و ملت قابل تحسین است.

غلامعلی حدادعادل  نیز در این دیدار با بیان اینکه از ابراز لطف شما نسبت به بنده تشکر می‌کنم گفت: در گفتگوهایی که با دانشجویان در دیدارهای مختلف دارم آنها از ما برنامه می‌خواهند اما بنده بیشتر به یک روش درست و صحیح تاکید می‌کنم و خیر و صلاح کشور و مردم بر این است که همه روسای قوا هیچ‌گونه زاویه‌ای با رهبری نداشته باشند و همه به ویژه رئیس قوه مجریه باید در طول رهنمود‌های رهبر قرار بگیرند و حرکت کنند.

وی در ادامه اظهار داشت انشاالله  شما نیز ما را دعا کنید که ائتلاف پیشرفت یک الگو نه تنها در مقطع زمان فعلی بلکه یک رفتار سیاسی ثابت و مشخص درآینده نیز باشد زیرا ارزش این موضوع کمتر از حضور گسترده مردم و نتیجه انتخابات نیست.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و عضو ائتلاف پیشرفت در ادامه با اشاره به تقسیم وظایف در بین اعضای ائتلاف پیشرفت گفت: در ائتلاف پیشرفت وظایف بین اعضاء تقسیم شده و بخش علمی – فرهنگی – اجتماعی بر عهده بنده ، بخش سیاست خارجی بر عهده آقای ولایتی و بخش زیر‌بنایی و اقتصاد بر عهده آقای قالیباف قرار گرفته و بنده نیز در حوزه خودم بیش از 15 کار گروه تشکیل دادم و از اشخاص متخصص و انقلابی و ولایتمدار دعوت کرده‌ام که مسائل این حوزه را مورد بررسی و کنکاش  قرار دهند تا هر کسی که در آینده رئیس جمهور شد با عجله افراد نا آموزده را انتخابات نکند که اثر این انتخاب مشکلاتی به وجود بیایید و بتوانند از این برنامه مدون و مشخص برای اداره امور مختلف استفاده کنند و امیدوارم این مدل و روش پاسخگوی نیازهای کشور باشد و شما نیز برای موفقیت ما دعا کنید.

در پایان این دیدار حدادعادل یک جلد قرآن کریم ترجمه خود را به آیت الله ایمانی اهدا کرد.

وی قرار است با حضور در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با جمع کثیری از دانشجویان دیدار و گفتگو کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار