امام جمعه نیشابور گفت: اهانت به صحابه پیامبر (ص) نشان دهنده استیصال و درماندگی وهابیت است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت‌‌الاسلام اسماعیل مقری‌موذن   در جلسه هم‌اندیشی روحانیان نخبه نیشابور که در تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان یا فضاسازی می‌کنند و یا فضا و شرایط را نگه می‌دارند و امروز مساجد، حسینیه‌ها، مراکز فرهنگی فضاهایی هستند که نیاز به حفظ و نگه‌داری دارند.

وی بیان کرد: شهدای بودند که مساجد را حفظ کردند و ما باید از مساجد برای هدایت دینی، فرهنگی و اعتقادی مردم استفاده کنیم.

امام جمعه نیشابور عنوان کرد: زمان قبل از انقلاب، روحانیون دنبال فضا می‌گشتند تا به تبلیغ امور دینی بپردازند ولی متاسفانه خفقان بر فضا حاکم بود و فضای لازم برای ترویج دین آماده نبود ولی امروز فضا آماده است و مردم هم تشنه تحصیل احکام و معارف دین هستند.

مقری به قدرت تشیع و درماندگی و استیصال وهابیت اشاره کرد و گفت: امروز وهابیت بسیار ضعیف شده تا جایی که جنازه صحابه پیامبر را از مقبره بیرون می‌کشد که این نشانه ضعف آنها است.

وی اضافه کرد: امروز اعمال وهابیت را نباید به پای اهل سنت نوشت چرا که اهل سنت نیز این اعتقادات زشت را قبول نمی‌کند مقری تاکید کرد: وهابیت به هیچ اصولی پایبند نیست و عروسکی در دست استکبار جهانی و باید به صورت جدی جلوی وهابیت توسط اهل سنت گرفته شود.

در ادامه حجت‌الاسلام علی‌رضا چهکندی‌نژاد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) نیز اظهار کرد: سپاه در انتخابات دخالت نمی‌کند ولی آگاهی دادن و بصیرت‌دهی به کارکنان سپاه و خانواده‌های آنان را وظیفه خود می‌داند.

وی عنوان کرد: هدف از حماسه سیاسی به عنوان شعار سال در امسال، حضور گسترده مردم در انتخابات است که تلاش مسئولان و دلسوزان نظام زمینه حضور پرشور در پای صندوق‌های رای را فراهم می‌کند/س 


برچسب ها: دهنده ، استیصال ، وهابیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.