دانشجویان وکارکنان دانشکده علوم پزشکی تربت‌حیدریه در محکومیت به ساحت مقدس صحابی پیامبر (ص) تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، تجمعی اعتراض‌آمیز در پی هتک حرمت مرقد مطهر حجربن عدی صحابی جلیل‌القدر حضرت رسول اکرم (ص) و یاور باوفای امیرالمومنین در دانشکده علوم پزشکی تربت‌حیدریه برگزار شد.

کارکنان و دانشجویان دانشکده با سردادن شعار این اقدام پلید را محکوم کردند.

در بیانیه‌ای که به همین منظور توسط کارکنان ودانشجویان دانشکده تهیه و قرائت شد؛ آمده است: "بازهم افکار پلید و دستان آغشته به گناه دشمنان، با اهانت به یار باوفای پیامبر، حرمت رسول الله (ص) را خدشه‌دار کرد و قبر مطهر ایشان را شکافته و به پیکر پاک ایشان بی‌حرمتی کرد.

در این بیانیه آمده است: این جنایت، حلقه‌ای دیگر از زنجیره اهانت‌‌ها به دین اسلام و پیامبر اکرم(ص) است.

کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی تربت حیدریه با اعلام انزجار از تمامی عوامل این اقدام،این جنایت بزرگ را به شدت محکوم می‌کند و به تمام مسلمانان به ویژه قشر دانشگاهی و فرهیخته اعلام می‌دارد که نسبت به خطر افراطی‌گری و تکفیر که بذر آن از سوی دشمنان قسم خورده در سرزمین‌های اسلامی پاشیده شده است؛ آگاهی بیشتری داشته باشند و متحدانه در یک صف در مقابل این جریانات بایستند.

این بیانیه می‌افزاید: ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری این اقدام بی‌رحمانه و بی‌شرمانه را به شدت محکوم کرده و امیدواریم که با توسعه امواج بیداری اسلامی در گوشه گوشه جهان، این کوردلان، هرگز به ذره‌ای از اهداف شوم خویش دست نیافته و با تحقق وعده الهی برای استقرار حکومت جهانی اسلام و اداره آن به دست صالحان و مؤمنان، بساط کفر و نفاق و بی‌عدالتی از صحنه جهان برچیده شود/س 


برچسب ها: ساحت ، صحابه ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.