يکي از نزديکان دکتر ابراهيم يزدي که مقيم خارج از کشور است اظهار داشته که دهه سوم ارديبهشت ماه جاري، دهه مهمي براي حيات سياسي نهضت آزادي خواهد بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران؛ يکي از نزديکان دکتر ابراهيم يزدي که مقيم فرانسه است اعلام كرده که سران(گروهک منحله نهضت آزادي) به شدت در حال تلاش براي ترغيب آقاي هاشمي رفسنجاني براي ورود عملي در صحنه انتخابات به معناي تحول بزرگي براي نهضت آزادي خواهند بود.

اين فرد نزديک به ابراهيم يزدي افزوده است: همچنين آقاي يزدي، سندي از ايران ارسال كرده تا منتشر کنيم که انتشار آن موج بزرگي ايجاد خواهد کرد.

فرد مورد‌نظر اضافه کرده است: تنها نگراني موجود آن است که انتشار اين خبر، مورد اعتراض نزديکان و بستگان آقاي خميني قرار گيرد ـ منظور او رهبر کبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني(ره) است ـ يا توسط حکومتي‌ها به بهانه‌اي براي حمله به حاميان ما، از قبيل اصلاح‌طلبان به خانواده آقاي هاشمي رفسنجاني تبديل شود، در حالي که ما در همين مقطع، به دنبال ترغيب ايشان به کانديداتوري و حمايت از گزينه مورد نظر وي هستيم.

نامبرده در پايان اشاره کرده است که به هر حال تصميم در انتشار آن سند ظرف روزهاي آينده است و بايد آمادگي مواجهه با تبعات آن را هم داشته باشيم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار