فردي که بصورت اينترنتي اقدام به برداشت وجه از حساب بانکي شهروندان مي کرد، با تلاش کارشناسان پليس فتا شهرستان نيشابور خراسان رضوي شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،  فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور صبح امروز از دستگيري سارقي خبر داد که با سؤاستفاده از شهروندان اقدام به برداشت 7 ميليون ريال از حساب آنها کرده بود.
 
سرهنگ"محمد حسن اميري"در خصوص جزييات اين پرونده بيان داشت: در پي گزارشات مردمي كلاهبرداري فردي جوان از شهروندان داراي تحصيلات پايين و برداشت غيرمجاز از حساب بانكي شان موضوع بصورت ويژه در دستور كار تيمي از ماموران پليس فتا اين فرماندهي قرار گرفت.
 
وي ادامه داد: با بررسي هاي بعمل آمده فرد مورد نظر شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد.
 
وي تصريح كرد: در بازجوئي هاي به عمل آمده منكر هرگونه جرمي بود كه با مشاهده مستندات پليسي لب به اعتراف گشود و اظهار داشت چند روز قبل کارت عابر بانك يکي از شهروندان را كه از من تقاضاي كمك كرد جهت برداشت پول از دستگاه عابر بانک گرفتم و درحضور خودش بدون اينکه متوجه شود اقدام به تغيير رمز اينترنتي کارت او کردم.
 
اين مقام انتظامي افزود: در بازجوئي هاي به عمل آمده مشخص شد كه متهم با مراجعه به کافي نت و با استفاده از مشخصات کارت شهروند مبلغ 7ميليون ريال به حساب کارت ATMدوستش که شماره حساب آن را بصورت تلفني براي برداشت مبلغ مذکور گرفته بود انتقال مي دهد و سپس از همان حساب به حساب شخص ديگري که از بستگانش بوده انتقال مي دهد تا مورد شناسايي قرار نگيرد.
 
سرهنگ اميري در پايان به شهرندان توصيه كرد: از در اختيار قرار دادن اطلاعات حساب خود به اشخاص ديگر حتي نزديكان خودداري كنند و باعث تحريک افراد به برداشت اينترنتي غير مجاز از حسابشان نشوند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار