رئیس‌جمهور در سخنانی توضیحاتی درباره پشت پرده تصویب دانشگاه فرهنگیان و اتفاق جنجالی که در مراسم خاکسپاری هوگو چاوز که به قول او اتفاق نیافتاده بود، داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، محمود احمدی نژاد در  مراسمی در بین تعداد بسیاری از مسئولان وزارت آموزش و پرورش سخنان قابل تاملی و حاشیه سازی را که تا کنون از وی کم‌تر شنیده بودیم بیان کرد.

وی در ابتدای سخنرانی خود در این جمع، کار معلمان و آموزش و پرورش را بارور کردن تک تک انسان‌ها دانست و گفت: آموزش و پرورش مسئول تربيت و ربوبيت انسان‌هاست لذا بخش‌ها ونهادهاي ديگر نيز تاثيرگذار بر انجام اين موضوع هستند.

بنا به این گزارش، احمدی نژاد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در جمع معلمان نمونه کشور درباره پشت پرده تصویب دانشگاه فرهنگیان صراحتا اعلام کرد: دانشگاه فرهنگيان مخالفان جدي را در شوراي انقلاب فرهنگي داشت به شکلي که با مطرح کردن اين موضوع دوستان روي ما را زمين انداختند و بالاخره به روش احمدي نژادي توانستيم اين موضوع را تصویب کنيم.

با این توضیح در واقع رئیس شواری انقلاب فرهنگی اعتراف کرد که این مصوبه با فشار وی نسبت به مخالفان جديدش بوده است.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های دولت در کشور گفت: اکنون در کشور وقتي مي‌خواهيم يک ليوان را بالا و پايين کنيم بايد 500 امپراطوري را رد کنیم.

احمدی نژاد در این مراسم با اشاره به اتفاق جنجالی سفر اخیرش به ونزوئلا و شرکت در مراسم خاکسپاری هوگو چاوز دوست عزیزش که حرف و حدیث‌های فراوانی را در کشور به راه انداخته بود، عنوان کرد: ما مي‌گوييم اين اتفاق نيفتاده است و آنها مي‌گويند اختيار داريد بايد اين اتفاق مي‌افتاد تا به شما بد و بيراه بگوييم.

رئیس دولت همچنان که فضا را برای بیان چنین مطالبی مثبت ارزیابی می‌کرد اشاره‌ای هم به افراد میلیاردر کشور کرد و اظهار داشت: بعضي‌ها پيدا شده‌اند که 2 ميليارد ثروت دارند و به ملت رهنمود مي‌دهند، لذا بدانيد همه آنها با رانت فعاليت مي‌كنند. 

احمدی نژاد در خاتمه مراسم برای هر کدام از فرهنگیان نمونه کشوری قول اهدا یک خودرو پراید و همچنین 150 فیش حج را به آنها داد.

گفتنی است احمدی نژاد این سخنان را در بیست و نهمین یادواره پاسداشت مقام معلم در روز پنجشنبه هفته گذشته انجام داده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار