حجت‌الاسلام مرادی گفت: مردم از سیاست بازی و بگم بگم خسته شده‌اند مردم کار می‌خواهند و این حق آنهاست کهه در رفاه کامل و کمترین مشکلات زندگی کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام "شهاب مرادی" عصر امروز جمعه(20 اردیبهشت ماه) با حضور در جمع خانواده شهدا و بسیجیان تهران در مسجد امام صادق(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ کاندیداها باید مبتنی بر رعایت اخلاق دنبال شود اظهار داشت: اگر قرار به فردی رای بدهیم و بیاید خواسته‌های ما را برطرف کند این خواسته‌ها و انتظارات باید مبتنی بر دیدگاه‌های بلند نظام و رهبری باشد.

وی افزود: دغدغه‌های رهبری اجرای سند چشم انداز 20 ساله کشور است و این در حالی است که طی این سال‌ها هنوز به صورت شایسته به این دغدغه ها پرداخته نشده است.

حجت‌الاسلام مرادی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات همیشگی مقام معمظم رهبری انتظار می‌رود فردی که قرار است سکاندار هدایت ریاست جمهوری شود برای پیشبرد این اهداف متعالی به صورت قانونی و منسجم تلاش کند.

وی خطاب به هواداران قالیباف تاکید کرد: مراقب نقدهای‌مان درمورد شخصیت‌های نظام به خصوص مسئولین دولت نهم و دهم باشیم نقدهای منصفانه و تاخت و تاز به شخصیت‌های مختلف با اصول تاکید شده در دین منافات دارد.

وی تصریح کرد: مومن بی انصافی نمی‌کند دروغ نمی‌گوید و انصاف به عنوان بالاترین خصیصه اخلاقی همواره از سوی معصومین(ع) مورد تاکید قرار گرفته است.

این کارشناس معارف اسلامی افزود: مراقب باشیم شور و حال جوانی و نشاط حمایت از کاندیدای مورد نظرمان ما را از دایره حق خارج نکند.

حجت‌الاسلام مرادی افزود: روحیه جهادی قالیباف برای همگان مشهود است و همه به اخلاق بسیجی وی در کار واقف هستند.

وی تصریح کرد: در شرایط حاضر که به روزهای برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم حماسه سیاسی زمانی محقق می‌شود که همه آحاد ملت مراقب رفتارهای خود باشند و هیچ شجاعتی بالاتر از مخالفت با هوای نفس نیست.

حجت الاسلام مرادی خطاب به قالیباف گفت: مردم از سیاست بازی و بگم بگم خسته شده‌اند مردم کار می‌خواهند و این حق مردم است که در رفاه کامل و کمترین مشکلات زندگی کنند.

وی تصریح کرد: اعلام دادن عیدی از حق مردم که هنر نیست بلکه مسئولی که در راس کار قرار می‌گیرد باید نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات مردم مبذول کند چراکه وامدار مردم است.

حجت‌الاسلام مرادی مهمترین شرافت را بدهکاری همیشگی به مردم دانست و افزود: جهاد و روحیه جهادگری در اسلام الگویی است که از خدیجه کبری(س) به جای مانده که در نهایت پاکبازی همه ثروتش را فدای ا سلام و پیامبر اکرم(ص) کرد و در آخرین لحظه‌های زندگی هم نهایت استیصال گفت: نمی‌دانم خد ا از من راضی هست یا خیر که در این حال جبرئیل نازل شد و گفت: خدا به تو سلام می‌رساند.

این استاد معارف اسلامی خاطر نشان کرد: پیام من به مردم این است که با شور و نشاط وارد عرصه شوند و از کاندیدای ریاست جمهوری می‌خواهم که مراقب تاریخ کشور باشند، چراکه لحظه به لحظه این تاریخ به برکت ولایت فقیه، خون شهدا و اشک و آه والدین شهدا محقق شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرادی ، شهاب ، سخنرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار