فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت سوریه گفت: اگر نیاز باشد ماهم مانند سایر کشورهای مسلمان منطقه به سوریه نیرو اعزام می کنیم.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد امیرسرتیپ دوم ستاد احمدرضا پوردستان در جمع خبرنگاران درباره آمادگی نیروی زمینی ارتش در کشور با توجه به تحولات اخیر منطقه اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از قابلیت دفاعی بالایی برخوردار است.

وی گفت: همه یگان‌های ارتش مانند نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی و پدافند این آمادگی را دارند که با هرگونه تهدید روبرو شوند و با آن مقابله کنند.

فرمانده نزاجا تصریح کرد: دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بازدارندگی است و ما دنبال حمله به سایر کشورها نیستیم. ارتش جمهوری اسلامی ایران از توان بالایی برخوردار است.

امیر پوردستان در ادامه به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه اشاره کرد و گفت: ما به سوریه اعلام آمادگی کرده‌ایم و اگر نیازی باشد مانند سایر کشورهای منطقه کمک می‌کنیم.

وی همچنین به آمادگی ارتش در ایام انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: این احتمال وجود دارد که گروهک های تروریستی انتخابات آینده را تحت تاثیر قرار دهند.

فرمانده نزاجا اضافه کرد: بر این اساس ما این آمادگی را داریم که مرزهای کشور را تقویت کنیم و اجازه ورود گروهک‌ها را به داخل کشور ندهیم.

امیرپوردستان افزود: همچنین همه نیروهای ارتشی و سربازان ما در خدمت نظام هستند و با اقتدار در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که ارتش در انتخابات آیا از کاندیدای خاصی حمایت خواهد کرد یا خیر نیز گفت: ارتش به هیچ وجه از کاندیدا حمایت نخواهد کرد بلکه ارتش پشت سر ولایت فقیه است و تنها از رهبری حمایت می‌ککند.


برچسب ها: فرمانده ، نیروی ، زمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.