فرماندار دشتستان از وضعیت گلزار شهدای برازجان انتقاد کرده و خواستار رسیدگی به این مکان شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا خرمی در نشست مسئولان در محل فرمانداری دشتستان اظهار داشت: بزرگداشت یاد و نام امام عظیم‌الشان باید مورد توجه قرار گرفته و سیره ایشان و سیره شهدای بزرگوار در جامعه ترویج شود.

وی افزود: باید نسل جوان با سیره شهدا آشنا شوند تا شاهد تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه باشیم و مسئولان و مردم در این مسیر وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در شهر برازجان و شهرها و روستاهای اطراف باید با شکوه و با کیفیت برگزار شده و برنامه‌ریزی لازم برای این مهم انجام شود.

خرمی تصریح کرد: برای اعزام افراد علاقمند به حرم امام راحل باید به گونه‌ای عمل شود که افراد علاقمند بیشتری اعزام شوند و افراد علاقمند از این مراسم استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی یادآور شد: برای خلق این حماسه باید تلاش کنیم و مردم بار دیگر با مشارکت در انتخابات خرداد ماه دشمنان را ناکام و ذلیل کنند.

فرماندار دشتستان گفت: دشمنان برای زیر سئوال بردن انتخابات و کم‌رنگ کردن حضور مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند و باید با تمام توان و ظرفیت برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تلاش کنیم.

خرمی در ادامه با انتقاد از وضعیت گلزار شهدای برازجان اظهار داشت: گلزار شهدای برازجان بعد از چند سال هنوز آب ندارد و این مسئله قابل پذیرش نیست.

وی افزود: باید طی هفته آینده امتیاز آب به گلزار شهدای برازجان داده شود تا این مسئله رفع شود.

خرمی بیان کرد: شهرداری برازجان نیز نیمکت‌ها و سطل‌های زباله در این مکان نصب کند تا شاهد بهبود فضای این مکان باشیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: ایجاد مجتمع فرهنگی و حسینیه و موزه شهدا و دیوار و محوطه‌سازی در گلزار شهدای برازجان به عنوان مسئله مهم مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

خرمی تصریح کرد: به جای هیئت امنا نیز یک کارگروه برای رسیدگی به مشکلات گلزار شهدای برازجان تشکیل شده و کارها از طریق این کارگروه پیگیری شود./ج1

برچسب ها: گلزار ، شهدا ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.