امام جمعه شهر لیکک گفت: نباید به خاطر انتخابات ریاست جمهوری اهمیت شوراها را نادیده بگیریم زیرا شوراها در توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر نقشی مهم و کلیدی دارند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج حجت الاسلام سید ˈرحمت اله سیادتˈ در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه افزود: مردم، کسانی را برای شوراها انتخاب کنند که متعهد و پای کار باشند و بتوانند برای مشکلات شهر و مردم تلاش کنند.
وی تصریح کرد: مهمترین کار شوراهای شهر انتخاب شهردار است و شورای روستا نیز اهمیت زیادی دارد زیرا روستاها نیز به افراد لایق و باسواد نیاز دارند .
سیادت با اشاره به بی حرمتی تروریست ها و دشمنان اسلام و ملت سوریه به قبر صحابی پیامبر اسلام تصریح کرد: دشمنان سوریه دروغ می گویند که اسلام خواه و متدین هستند زیرا آمریکا و رژیم صهیونیستی که دشمنان اسلام و مسلمین هستند از آنها حمایت می کنند.
در پایان نماز عبادی سیاسی نماز جمعه مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان بهمئی با تظاهرات و راهپیمایی، انزجار و تنفر خود را از بی حرمتی تروریست ها نسبت به نبش قبر حجر بن عدی صحابی پیامبر و امام علی (ع) نشان دادند و از ملت و دولت سوریه حمایت کردند./س
برچسب ها: انتخابات ، شورا ، صحابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.