امام جمعه موقت یاسوج با محکومیت اهانت غربی ها به مرقد ˈحجر بن عدیˈ صحابه پیامبر گرامی اسلام (ص)، گفت: این ماجرای تلخ و اقدام شرم آور قلب مسلمانان جهان را جریحه دار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید ˈامان الله حسینی صدرˈ در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: ˈحجر بن عدیˈ منشا برکات متعددی برای دین مبین اسلام بود و از افتخارات و چهره های درخشان جهان اسلام به شمار می رود.
وی با اشاره به اینکه اهانت آمریکا و متحدانش به مقدسات اسلامی تازگی ندارد، بیان کرد: دلیل اصلی این اقدام ننگین منحرف کردن اذهان مسلمانان نسبت به مساله فلسطین است ولی به لطف الهی جبهه مقاومت فلسطین روز به روز مقتدرتر می شود.
حسینی صدر اظهار کرد: غربی ها از دو سال قبل برای مبارزه با خیزش ها و بیداری اسلامی در منطقه اقداماتی را در کشورهای مسلمان آغاز کردند که از آن جمله می توان به طرح مباحث تفرقه انگیز بین شیعه و سنی، حمایت از تروریست های مستقر در سوریه و متهم کردن این کشور اسلامی به استفاده از سلاح های شیمیایی اشاره کرد.
وی عنوان کرد: انتخابات 24 خرداد امسال اهمیت ویژه ای دارد و به کوری چشم دشمنان پرشورتر، باشکوه تر و باصلابت تر از گذشته برگزار خواهد شد.
حسینی صدر ابراز داشت: انتخابات پیش رو آزمون سرنوشت ساز و مهمی برای قشرهای مختلف ملت ایران است و نباید هر سه انتخابات تحت تاثیر یکدیگر قرار گیرند زیرا هر کدام اهمیت خاص خود را دارد.
امام جمعه موقت یاسوج افزود: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب برای برگزاری کمرنگ انتخابات 24 خرداد امسال از هیچ توطئه و ترفندی دریغ نخواهند کرد و به همین دلیل باید ملت بابصیرت ایران هوشیار باشند.
حسینی صدر با اشاره به آغاز نام نویسی کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: رهبر معظم انقلاب از تمام گروه های سیاسی معتقد به نظام و انقلاب برای شرکت در انتخابات پیش رو دعوت کرده اند.
وی بیان کرد: ملت ایران باید به نظرات شورای نگهبان در زمینه تایید و یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات 24 خرداد امسال احترام گذارند./س
برچسب ها: هتک ، حرمت ، مقدسات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.