رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از دوره های تخصصی و ارتقاء فعالیت های مربیان پیش آهنگی همزمان با آغاز هفته ی هلال احمر خبر داد.

محمد جعفریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این طرح ویژه ی مربیان پیش آهنگ، جامع تحت پوشش دانش آموزی خواهد بود که برای آمادگی آغاز دوره های تابستانی در خصوص فعالیت های اجرایی برنامه هایی از روز 3 تیر ماه مصادف با سالروز ولادت امام زمان (عج) آغاز خواهد شد.

وی با بیان این که این آموزش ها طی 4 مرحله برگزار خواهد شد افزود: دو مرحله ی آن از طرف هلال احمر ویژه مربیان غیر دانشجو آغاز به کار گردیده و مربیان دانشجوی ما از 26 خرداد تا 4 تیر ماه دوره های لازم را خواهند دید.

جعفریان همچنین اظهار داشت: عمده ترین مطالب گذرانده توسط مربیان کتاب های پیش آهنگی در قالب 4 نوار سبز با عنوان هویت اسلامی- ایرانی، سفید با عنوان سبک زندگی اجتماعی، قرمز ، مهارت کاربردی امداد و نجات و نوار طلایی با عنوان مهارت های تخصصی پیش آهنگی با رویکرد زندگی و بقاء در شرایط سخت خواهد بود.

وی با تاکید بر این که این سه نوار برگرفته از رنگ پرچم ایران است، عنوان کرد: در این دوره ها مربیان چگونگی انتقال مفاهیم و موضوعات آن به دانش آموزان را همراه با مطالعه و تحقیق توسط یک استاد راهنما تا پایان تابستان خواهند آموخت.

جعفریان در خاتمه اظهار داشت: این آموزش ها با آغاز هفته ی هلال احمر در 15 استان، گلستان، خوزستان، کرمان، اصفهان و گیلان طی 20 مرحله و اردو آغاز به کار کرده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار