شهرکرد/ خطیب جمعه شهركرد؛

نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان قانون مدار باشند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان باید قانون مدار و قانون گرا باشند.

حجت الاسلام محمدعلی نكونام، در خطبه های این هفته نمازجمعه شهركرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود: نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان باید در زمان تبلیغات به قانون تمكین كنند، چرا كه قانون فصل الخطاب است.
وی اظهار داشت: یكی از علل فتنه 88 نیز عدم قانون گرایی برخی از افراد بود كه باعث شد برخی از افراد با قانون گریزی دست به فتنه زدند.
حجت الاسلام نكونام، به رهنمون های مقام معظم رهبری پیرامون خلق حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره كرد و گفت: مردم همواره در انتخابات با بصیرت حضور می یابند و حضور با بصیرت مردم باعث یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی می شود.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد تصریح کرد: نباید نسبت به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا غفلت كرد، چرا كه شوراهای اسلامی، وظایف مهمی برای آبادانی و توسعه دارند.
وی یادآور شد: كسانی كه برای شوراهای اسلامی شهر و روستا نامزد شده اند باید افرادی مومن، متعهد و انقلابی باشند تا بتوانند در عمران و آبادانی شهر و روستاها نقش آفرین باشند.
حجت الاسلام نكونام، با محكوم كردن حركت گروه های تروریستی و تكفیری در تعرض به مرقد مطهر حجر بن عدی تاكید كرد: بزرگی جناب حجر بن عدی به بارگاه و گنبدشان نیست كه تكفیری هان آن را تخریب و تعرض كردند بلكه این صحابی پیامبر(ص) با حمایت از امامت همیشه زنده است و برای مسلمان بزرگ و جاویدان می باشد.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: گروه های تكفیری با این حركت زشت و ضد بشری خود قصد ضربه زدن به جهان اسلام را دارند كه در این توطئه راه به جایی نخواهد برد.
وی افزود: جناب حجر بن عدی، پاسدار حریم ولایت بود و اكنون معاویه های زمان بر ضد حجربن عدی ها فعالیت می كنند.
حجت الاسلام نكونام، با یادآوری سالروز ولادت حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) تاكید كرد: آن امام همام گنجینیه علوم بودند و باعث پیشرفت علوم شدند و خدمات ارزنده برای اسلام انجام داده اند. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.