استاندار چهارمحال و بختیاری، از آراء مردم در انتخابات به عنوان امانتی بزرگ در دستان مجریان و ناظران انتخابات یاد كرد و گفت: دولت به عنوان مجری انتخابات، امانتدار رای مردم است.

علی اصغر عنابستانی، در نشست هم اندیشی با تشكل های دانشجویی دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت حضور حداكثری مردم در انتخابات سال جاری در خلق حماسه افزود: عوامل برگزاری انتخابات باید از اعمال نظرات شخصی و جناحی خود در روند برگزاری آن، خودداری كنند.
وی اظهار داشت: دولت به عنوان مجری انتخابات، همت و تلاش خود را در برگزاری انتخاباتی سالم انجام می دهد و در این مسیر از همه ظرفیت های قانونی برای برگزاری انتخابات سالم و بانشاط استفاده می كند.
عنابستانی تصریح كرد: استفاده از امكانات دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی در انتخابات له یا علیه كاندیداها، ممنوع است و دولت نیز اجازه نمی دهد افرادی با استفاده از این امكانات، بیت المال را در مسیر اهداف كاندیدای خاص یا علیه وی هدر دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینكه بیش از 26 هزار نفر در این استان در برگزاری انتخابات سال جاری دخیل هستند، افزود: در این راه، احتمال تخلف وجود دارد و نظام و دولت نیز با آن برخورد قاطع كرده و می كنند.
وی گفت: ساختار برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی با وجود عوامل نظارتی فراوان از نهادهای مختلف نظیر شورای نگهبان قانون اساسی به گونه ای است كه احتمال تقلب در آن به حداقل می رسد و امكان تخلف گسترده نیز در این ساختار وجود ندارد.
عنابستانی، با بیان فشارهای داخلی و تحریم های خارجی دشمن در سال گذشته به منظور سیاه نمایی آینده كشور و ناكارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: به بیان مقام معظم رهبری، حضور بانشاط و حداكثری مردم در انتخابات امسال، برای كشور مصونیت بخش است و همینه دشمن را می شكند.
استاندار چهارمحال و بختیاری، با اشاره به مشاركت 66 درصدی مردم در انتخابات مجلس نهم و بیش از 80 درصدی مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: برای تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری در سال جاری، مشاركت مردم باید بیش از این میزان باشد.
وی، با بیان فشارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی دشمن به جمهوری اسلامی به منظور قرار دان مردم در مقابل نظام یاداور شد: به بیان مقام معظم رهبری در جمع زائران و مجاوران حضرت امام رضا (علیه السلام)، كشور در سال 91 یك رزمایش اقتصادی را تمرین كرد و لازم است از تجربیات این رزمایش برای تحقق ارمان های خود در سال جاری استفاده كند.
عنابستانی، با اشاره به نقش دانشجویان به عنوان قشر بیدار جامعه در برابر تحولات گفت: دانشجویان، نقش آفرینان تحقق تحقق حماسه های سیاسی و اقتصادی در سال جاری هستند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: روحیه پرسشگری دانشجو باید بیش از گذشته در دانشگاه فعال شود و لازم است دانشگاهیان در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در عدالت طلبی و پرسشگری پیشقدم شوند.
وی، از دانشجویان و تشكل های دانشجویی خواست، با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به خانواده ها و دیگر اقشار جامعه، در خلق حماسه سیاسی در كشور پیشقدم شوند. /س
برچسب ها: آرا ، مجریان ، ناظران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.