کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند با صدور نامه‌ای خطاب به حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی از این بزرگان خواست با حمایت مشفقانه خود نگاه واقع‌بینانه در انتخابات را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند به عنوان یکی از 15 تشکل زیر مجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری با صدور نامه‌ای خطاب به حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی روند خروجی ائتلاف اکثریت را بررسی و از این بزرگان خواست با حمایت مشفقانه خود نگاه واقع‌بینانه در انتخابات را پیگیری کنند.
 
متن نامه به شرح ذيل است:
 
حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی دامت برکاته    
حضرت آیت‌الله یزدی دامت برکاته          
                                                                                        
با تقدیم سلام و دعای خیر
 
ایام ولادت پنجمین اختر آسمان ولایت و امامت حضرت امام محمد باقر (ع) را خدمت حضرت عالی تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.
 
در آستانه تحقق شعار هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت العظمی خامنه‌ای (دامه عزه) در تحقق حماسه سیاسی و حرکت توفنده ملت مسلمان و انقلابی ایران در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم قرار داریم .امید است به فضل الهی با راهبری حکیمانه ولی امر مسلمین و درایت مسئولین و حضور مردم بیدار دل، شاهد روزهای پرفروغ سایه که به حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی مزین شده است باشیم.
 
 آنچنان که استحضار دارید در این بین تشکیل ائتلاف اکثریت اصولگریان به منزله فرایندی مبارک جهت انتخاب نامزد اصلح  مقبول مورد توجه قرار گرفت. حضور دبیر کل این کانون، منوچهر متکی با سوابق و توانمندی‌های ارزشمند به‌عنوان یک  خدوم راستین ولی امر مسلمین در این ائتلاف و درجمع سایر دوستان اصولگرا مطرح و وي در فعالیت‌های شبانه‌روزی در سراسر کشور با هدف ایجاد نشاط و شور در این امرخطیر و به صحنه کشاندن مردم تا کنون نقشی موثر و ممتاز ایفا نموده‌اند.
 
از ابتدای تشکیل این ائتلاف برای رسیدن به نامزد واحد سازوکاری مبتنی بر پذیرش بر اساس نظرسنجی‌های قابل اطمینان نتیجتاٌ اجماع همه اعضای ائتلاف مورد توافق قرار گرفت.
 
 جمع بندی اکثریت قابل توجه نظرسنجی‌ها حاکی از برتری متکی در بین این جمع بوده است. اما متاسفانه در لحظات آخر بر خلاف ساز و کار مصوبه مورد توافق ورق بر می‌گردد و حرکت ناامید کننده‌ای از سوی برخی دوستان منجر به معرفی برادر عزیز و شخصیت محترم دیگری شده است که کمترین اقبال را در تمام نظرسنجی‌ها داشته است.  
 
اینک سوال بزرگ از تمام این عزیزان این است که این آقایان که در ابتدای راه بر عهد خود وفادار نبوده و نیستند چگونه فردا در مقابل پیمان با مردم وفادار می مانند!؟

حضرات آیات مهدوي كني و يزدي! متکی بر حسب تکلیف و بر آیند کارشناسی یک سال و نيم، رصد شرایط کشور، محاسبه درست و حقیقی از توانمندی‌های خویش،  اوضاع و مناسبات فعلی کشور مصمم به حضور فعال در عرصه انتخابات هستند.
 
اینک جریان اصولگرایی در آستانه یک آزمایش خطیر دیگر است . امید است در ادامه راه حضرتعالی دوستان را مشفقانه به رعایت وفای به عهد و نگاه واقع‌بینانه در انتخابات دلالت نمایید تا انشاالله تمامی تلاش‌ها منجر به انتخاب نامزد اصلح، مقبول و ولایتمدار گردد .
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار