نرم افزار های گوگل مپ و گوگل ارث، همواره جز بهترین نرم افزارهای ارائه شده در زمینه مسیریابی و نقشه های انلاین بوده اند که همیشه در مسیر رشد و تکامل خوبی قرار داشته اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ این دو نرم افزار که همواره زوج و مکمل یکدیگر بوده اند، هیچ گاه حس کهنگی را به کاربر منتقل نمی کنند و هر یک از آن ها با دریافت بروزرسانی های متعدد، همواره درصدد ارائه ی قابلیت های جدید به کاربران خود بوده اند.


نرم افزار گوگل ارث، بهترین ابزار موجود برای رصد کره زمین و گشت گذار در میان کشورهای مختلف می باشد، اما گوگل ارت از امکانات نسخه ی مپ که بر مبنای ناوبری و جهت یابی طراحی شده مانند ویژگی Street View یا نمایش خیابان ها، محروم بوده و نسخه ی اندروید آن نیز امکانات کمتری را نسبت به نسخه ی کامپیوتر در اختیار کاربر قرار می دهد، اما اخیرا شرکت گوگل با ارائه ی بروزرسانی برای سرویس ارت پلتفروم اندروید، سعی کرده تا امکانات دو برادر را به هم نزدیک تر کرده، و همچنین هر دو محصول را برای رقابت با سرویس های رقیب آماده سازد.


بروزرسانی جدید شامل سه قسمت است که مهمترین آن اضافه شدن قابلیت Street View به نسخه ی اندروید سرویس گوگل ارت می باشد، قابلیتی که قبلا در نسخه دسکتاپ ارائه شده بود اما گوگل از ارائه ی آن بر روی نسخه ی اندروید چشم پوشی کرده بود. بر این اساس کاربر می تواند با اسمارت فون خود، از خیابان هایی که توسط گوگل قابلیت نمایش در سرویس Street View را دارند به صورت مجازی دیدن کند. بروزرسانی بعدی در مورد جستجو و روش پیدا کردن آدرس های مورد نظر کاربر می باشد. که بسیار ساده تر از قبل صورت می پذیرد و نتایج بهتری را برای کاربر بدست می آورد. به طوری که همانند سرویس گوگل مپ کابر می تواند با مشخص کردن، مبدا و مقصد خود و همچنین وسیله ی نقلیه مورد استفاده (سواری، اتوبوس، دوچرخه و پیاده روی)، بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد دریافت کند.


آخرین بروزرسانی نیز مربوط به اضافه شدن پنل ناوبری در سمت چپ نرم افزار می باشد، به طوری که کاربر در هر شرایطی به تنظیمات مربوط به ناوبری دسترسی خواهد داشت، و عملیات مسیر یابی را بسیار ساده تر از گذشته انجام خواهد داد، کاربران می توانند نسخه جدید را از مارکت گوگل پلی و بازار برای سیستم عامل اندروید دریافت کنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۵
یه نقشه میخام که واضح تر کوچه و خیابان هارو نشون بده خیلی ممنون
آخرین اخبار