"اسفندیار رحیم مشایی" پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت:ادامه راه احمدی‌نژاد را بر خود تکلیف می‌دانم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور؛"اسفندیار رحیم مشایی" پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: سلام بر بهار انسان‌ها و به شما اصحاب رسانه که همواره در طول این چند روز تلاش مجدانه کرده‌اید تا اخبار انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را اطلاع‌رسانی کنید.

وی افزود: از اینکه من با تاخیر ثبت‌نام کردم و موجب رنج و ناراحتی شما شدم عذرخواهی می‌کنم.

مشاور رئیس‌جمهور با بیان ابراز خرسندی از اینکه در کنار برادر بزرگ عزیز و فرزند ایران یعنی" جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد "هستم،تاکید کرد: رئیس‌جمهور افتخار دادند و برای اولین بار در طول هشت سال ریاست جمهوری تنها یک روز را مرخصی گرفته تا قانونا بتوانند در اینجا و در کنار من حضور داشته باشند.

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد افزود: البته امروز روزی نیست که بخواهیم درباره همه مسائل صحبت کنیم اما در روزهای آینده و از طریق قانون دیدگاه‌های خود را به استحضار ملت ایران خواهم رساند.

وی اضافه کرد:انگیزه حضورم در این فعالیت اجتماعی،اقتصادی،سیاسی و به طور کلی فعالیت مدیریتی کلان کشور ادامه راه دولت احمدی‌نژاد است.

مشایی گفت:‌ اینجانب خود را فرزند کوچکی از ملت بزرگ می‌دانم و همچنان که در چند سال گذشته اعلام کرده‌ام که ریاست جمهوری ملتی بزرگ و بزرگوار ادعای بزرگی است و من نیز خود را در چنین سطحی نمی‌دانم.

وی تاکید کرد:مجموعه گفتگوها و تبادل‌نظرها با کارشناسان و کسانی که اهل و صاحب‌نظر و تحلیل بودند و همچنین با استقبال قشری وسیع در جامعه اسلامی بنده در این جامعه حضور پیدا کردم.

مشایی با اشاره به حضور خود در انتخابات آتی گفت:حضور بنده طبق نقطه نظرات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور همه افراد و جریان‌ها بوده تا بتوانم دین خود را به این کشور ادا کنم.

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه این انگیزه را برای حضورم به وجود آوردند،ادامه داد:ادامه راه احمدی‌نژاد را بر خود تکلیف می‌دانم که باید سه نکته مهم در این دولت تداوم داشته باشد.

وی افزود:نکته اول احساس عزت در ملت که در این دولت ایجاد شد که باید پاس بداریم و همچنین مردم‌شناسی و مردم‌محوری که از اساس تعظیم و تکریم انسان‌ها است و در دولت احمدی‌نژاد و در دوران ریاست جمهوری وی به آن عمل شد باید ادامه پیدا کند.
 
مشایی در خصوص شخصیت احمدی‌نژاد بیان داشت:رئيس جمهور احساس‌شان ناشی از معرفت‌شان است و احمدی‌نژاد معتقد است انقلاب در سایه احترام به ملت و ارزش‌گذاری برای اقشار جامعه امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه باید عمیقا راه احمدی‌نژاد را ادامه دهیم،افزود: ارزش‌مداری برای انسان‌ها و مردم از مهمتری شاخصه‌های دولت است لذا ما به ارزش‌های اصیل اسلامی و ایرانی بازگشتیم.

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد گفت:‌در دوران دولت نهم و دهم همچنان که مقام معظم رهبری بر پرکار بودن دولت تاکید داشتند؛ ما ارزش‌مداری و ارزش‌پنداری را بایستی پاس بداریم ،لذا آن را ضرورت ادامه انقلاب می‌دانیم.

مشایی اضافه کرد:‌این ارزش‌گذاری‌ها و ارزش‌مداری‌ها در صورتی محقق خواهد شد که دولتی کارآمد با ارائه خدمات گسترده و ایجاد عدالت برای مردم شکل بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان عضو کوچکی در دولت و جامعه بزرگ ایران شاهد خدمات وسیع دولت نهم و دهم هستم که نسبت به دوره‌های مشابه نیز خدمات آن چندین برابرند.

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد تاکید کرد:بنده برای توسعه عزت و گسترش فرهنگ ارزش‌های انقلاب و ارائه خدمات گسترده و همچنین ادامه راه دولت احمدی‌نژاد آمده‌ام؛ زیرا ادامه دادن این خدمات را تکلیفی بزرگ برای خود می‌دانم.

مشایی خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای خیر شما این کار خطیر و مهم را به درستی و با رعایت قوانین و اصول انجام دهم.
 
 
انتهاي پيام/


 
برچسب ها: وزارت ، رحیم ، مشایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار