کارکنان ، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز پس از انتشار تصاویر و اخبار از تعرض به مزار صحابه پیامبر اکرم (ص) توسط تکفیری های سوریه با صدور بیانیه ای به این حرکت واکنش نشان دادند .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز متن این بیانیه بشرح زیر می باشد.

بسمه تعالي

اعلموا ان الله شدید العقاب(مائده/98)

اقدام متحجرانه و بی‌شرمانه گروهک تروریستی موسوم به النصره ) از دست نشاندگان و جیره خواران سازمان القاعده( در هتک حرمت به مرقد مطهر جناب حجربن عدي صحابي جلیل‌القدر حضرت رسول اکرم (ص) و سردار سپاه امیرالمؤمنین امام علی (ع)، برگرفته از روح خبیث و متوحش وهابیت پلید است که قلوب همه مسلمانان جهان و شيعيان را جریحه‌دار ساخته است.

این اقدامات مزدورانه نیز همچون همیشه از آبشخور آمریکا و اسرائیل سرچشمه گرفته است و هدفی جز تفرقه افکنی و آتش افروزی جنگ‌های فرقه ای و مذهبی در میان مسلمین را دنبال نمی‌کند.

ما دانشگاهیان دانشگاه هنر اسلامی تبریز ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای، تنفر و انزجار قلبی خود را از این عمل ضد دینی و ضد انسانی گروهک سلفی اعلام نموده و از علمای جهان اعم از شیعه و سنّی، سران کشورهای اسلامی، سازمان کنفرانس اسلامی، مجامع بین المللی و نهادهای حقوق بشر خواستاریم که ضمن محکوم کردن این جنایت ضد انسانی در آینده قاطعانه از تکرار چنین جنایاتی، جلوگیری به عمل آورند. زیرا اعمال این گروهک خبیث وکوردل هیچ ارتباط با مبنای دینی و اعتقادی مشترک بین فریقین شیعه و سنّی ندارد و صد در صد عملی غیرانسانی و زمینه ساز نفاق و جنگ های فرقه ای بین ملت های اسلامی است که دشمنان دین مبین اسلام آن را طراحی و به دست این گروه متحجر اجرا و عملی می سازند .

در پایان اعلام می داریم با توسعه امواج بیداری اسلامی در گوشه گوشه جهان و تحت رهبری داعیانه مقام عظمای ولایت ، این کوردلان، هرگز به ذره‌ای از اهداف شوم خویش دست نيافته و با تحقق وعده الهی مبنی بر استقرار حکومت جهانی اسلام و اداره آن به دست صالحان و مؤمنان، بساط کفر و نفاق و بی‌عدالتی از صحنه جهان برچیده شود.

ان الارض یرثها عبادی الصالحون/س

برچسب ها: بیانیه ، دانشگاه ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.