"جوزفين گوئزو" نماينده سازمان ملل متحد اظهار داشته که عمليات لازم از سوي آن سازمان به منظور آزادسازي صلح بانان فيليپيني که از سوي تروريست هاي سوري در بلندي هاي جولان به گروگان گرفته شده اند ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه، اين مقام ارشد سازمان ملل متحد در ادامه افزوده است که "نيروهاي ناظر سازمان ملل متحد به تلاش هاي خود براي آزادسازي اين صلح بانان و انجام کامل تعهدات شان در اين باره ادامه مي دهند. در همان حال اين نيروها در پي آن هستند تا مخاطرات موجود در جريان آزادي کارکنان به گروگان گرفته شده سازمان ملل متحد را به حداقل ميزان ممکن کاهش دهند." وي همچنين خاطر نشان ساخته است "بدليل وضعيت بوجود آمده در بلندي هاي جولان بيش از 86 نفر از صلح بانان سازمان متحد از ايستگاه هاي نظارتي خود به نقاط ديگري انتقال يافته و جابجا شده اند." پيش تر نيز وزير امور خارجه فيليپين از احتمال خروج ساير نيروهاي صلح بان فيليپيني از بلندي هاي جولان بدليل شرايط بوجود آمده خبر داده بود. 
روز سه شنبه گزارش شده بود که چهار تن از صلح بانان فيليپيني در بلندي هاي جولان توسط تروريست هاي سوري به گروگان گرفته شده اند. گروهي موسوم به "بريگارد يرموک" مسئوليت اين اقدام را بر عهده گرفته بود. 






برچسب ها: بین الملل ، سازمان ، ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار