نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس گفت: جایگاه تنیس بانوان ایران مطلوب نیست.

 
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،فریده گنجویی با اشاره به اینکه تلاش این فدراسیون با پشتوانه سازی و حضور در مسابقات معتبر بین المللی، ارتقا جایگاه تنیس ایران است، ادامه داد: متاسفانه جایگاه تنیس بانوان ایران در آسیا مطلوب نیست و باید در این زمینه تلاش های زیادی شود که البته فدراسیون برنامه هایی را در دست اجرا دارد.

وی گفت: در سال 92 گام های خوبی برای برگزاری مسابقات باشگاهی و قهرمانی کشور، دوره های آموزشی و استعدادیابی تنیس در کشور در رده های مختلف سنی برداشته شده وب ا جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

گنجویی افزود: در سالجاری، برنامه های مسابقاتی زیادی برای بخش بانوان پیش بینی شده که برگزاری مسابقات جایزه بزرگ بانوان در آمل پیش درآمد خوبی برای سال 92 بوده است.

وی اضافه کرد: مازندران و شهرستان آمل پتانسیل های بالایی در تنیس خاکی دارند و میزبانی هر چه بیشتر مسابقات مهم کشوری سبب سطح ارتقا ورزشی ورزشکاران این شهرستان خواهد شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس گفت: فدراسیون تنیس در سالجاری برای بخش تنیس بانوان حضور در هشت مسابقات بین المللی و قهرمانی آسیا را برنامه ریزی کرده است.

گنجویی افزود: حضور در مسابقات قهرمانی دختران آسیا که مردادماه در چین برگزار می شود و اکنون دو بانوی تیس باز ایرانی به نامهای سحر نجعی و  صدف صادق وزینی در رده سنی کمتر از 16 و 18 سال خود را آماده می کنند.

وی ادامه داد: صادق وزینی نفر اول تنیس بانوان در رده سنی کمتر از 18 سال بوده و از امیدهای تیم اعزامی ایران برای کسب مقام محسوب می شود./ک

برچسب ها: تنیس ، مطلوب ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.