این روزها همه به این فکر می کنند که مسئولان فوتسال تنها به دلیل یک درگیری تیم ملی را از داشتن بهترین دورازه بان جهان محروم کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مصطفی نظری و امیر فراشی نام شناخته شدگان فوتسال کشورمان را آخرین بار در حاشیه و درگیری اردوی تیم ملی شنيدیم، در هر اردوی ورزشی اختلاف نظر بوجود می آید که شاید به درگیری فیزیکی هم برسد و این جریان در اردو حل و فصل می شود و اگر به کسي گوش رسانه ها نرساند، شنیده شدنش محال است اما وای به روزی که خود مسئولان طالب رسانه ای شدن خبر باشند. گاهی درز پیدا کردن خبر تنبیه طرفین دعوا، سرپوشی است بر اشتباه یا کمبودي که باعث ایجاد مشکل در جای دیگر نشده است.

زمانیکه خبر درگیری مصطفی نظری با مربی تیم ملی رسانه ای شد، سخت گیری سرپرست کمیته و خسوس کاندلاس را در مورد اخراج موقتش از اردو طبیعی دانستیم، زیرا همه قصد داشتند آرامش اردو حفظ شود و برای رسیدن به این منظور تنبیه چند روزه دروازه بان ملی پوش کشورمان لازم بود.

پس از گذشت چند روز در کمال ناباوری نتیجه جلسه خسوس کاندلاس و افتخاری حذف مصطفی نظری از اردو بود، در این میان دروازه بان تیم ملی نیز به رأی صادر شده اعتراض نکرد و بدون حاشیه نظر سرمربی را پذیرفت، البته نظری در همه رسانه ها اعلام کرد که دلیل اخراجش، درگیری با مربی نبوده است.

اما حالا از گوشه و کنار زمزمه هایی که عنوان کننده دلایل اخراج مصطفی از تیم ملی است، به گوش می رسد که البته نباید از مسئولان نیز توقعی برای تصدیق آن داشت، در کمال تعجب و با وجود اینکه نظری تیم ملی را در تورنمنت مالزی همراهی کرد، نامش در لیستی که کمیته فوتسال برای رقابت های آسیایی کره جنوبی ارسال کرده، نبوده و به همین دلیل حتی اگر هیچ مشکل حاشیه ای بوجود نمی آمد نظري در کره جنوبی تیم ملی را همراهی نمی کرد.

مسئولان نیز برای اینکه بدون دلیل وي را از اردو بیرون نکنند و به واسطه این کار توجه مطبوعات جلب نشود، این دروازه بان را نقره داغ کردند و برای یک درگیری محرومش کردند تا توجه ها به سمت دیگری جلب شود، در همین راستا مصطفی توبیخ اجباری شد تا در سایه آن تحکم کمیته به چشم بیاید./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار