مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: من آمده ام که پرسپولیس را بسازم و قول می دهم با پشتوانه این هواداران این کار را به انجام برسانم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان در یک برنامه تلویزیونی گفت: دولت و شخص آقای بقایی یک نامه به نیروهای مسلح زده اند و خواستار پایان ماموریت من در وزارت ورزش شده اند، البته این نامه 18 روز قبل از جام حذفی به دست من رسید و من در شرایطی بودم که نمی توانستم آن را عنوان کنم چرا که بازی حذفی را پیش رو داشتیم و نمی خواستیم برای تیم حاشیه درست شود.



 وی ادامه داد: به اعتقاد من این کار درستی نبود و دلایل آن چه بود نمی دانم اما در این برنامه عنوان می کنم با حمایت هواداران کار نیمه تمامم در پرسپولیس را به اتمام می رسانم و این باشگاه را زیر بنایی می سازم.

 رویانیان ادامه داد: پرسپولیس در 11 دوره جام حذفی و لیگ برتر 4 جام بیشتر نگرفته است این یعنی به طور میانگین هر سه سال یک جام و ما امسال اگر چه شانس جام داشتیم اما محقق نشد، اما اگر سال بعد هم جام بگیریم باز هم روال گذشته به انجام رسیده است.



 وی ادامه داد: عوامل زیادی در ناکامی ما دخیل بود و من در فوتبال این مسائل را حس کرده ام و دیده ام که چقدر تاثیر گذار است.

 رویانیان افزود: یک تیم با یک پنالتی قهرمان می شود و یک تیم با یک اشتباه سقوط می کند اینها واقعیات فوتبال است.

داور دیدار پرسپولیس – سپاهان بازیکن ما را هفت دقیقه پشت ضربه پنالتی نگه می دارد البته بی تجربگی کادر فنی ما نیز دخیل بود اما این ها عواملی است که تاثیر گذار است.

وی گفت: در کنار زمین در زمان زدن ضربات پنالتی آقای عسگری حضور داشت و این خلاف قانون است.



رویانیان در مورد وضعیت پرسپولیس برای فصل آینده گفت: مذاکرات ما به 5 مربی یعنی درخشان، پیروانی، دایی، مایلی کهن و کرانچار انجام شده است، اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است چرا که باید مذاکرات در فاز جدی تر انجام پذیرد تا نتایج آن مشخص شود، هر 5 گزینه شانس دارند که در تیم پرسپولیس سرمربی باشند اما یحیی گل محمدی هم کماکان می تواند در پرسپولیس حضور داشته باشد ضمن اینکه با دایی مذاکراتی ابتدایی و مقدماتی داشته ایم و البته دایی عنوان داشته که می بایستی باشگاه راه آهن را در جریان بگذارم و پس از آن مذاکرات جدی تری را انجام دهیم.

 وی در مورد اعلام سرمربی و جذب بازیکنان فصل بعد گفت: تمام مقدمات کار انجام شده است و با کمک پروین تصمیم داریم حداکثر در نیمه اول خرداد ماه تمامی نفرات را جذب کرده که البته با نظر سرمربی جدید خواهد بود و پس از آن به اردو برویم چرا که سال گذشته بیشترین ضربه را از این ناحیه خوردیم.

وی در پایان گفت: حرف های گفتنی زیادی وجود دارد اما به موقع گفته خواهد شد اما من کماکان تلاش می کنيم که سال آینده پرسپولیس با گرفتن حداقل یک جام دل هواداران را شاد کند./آق
برچسب ها: پایان ، ماموریتم ، بنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار