امام جمعه دماوند گفت: امروز دشمنان در پیگیری اهداف شوم خود بار دیگر ایجاد نقار میان مسلمانان را در دستور اعمال لعین خود قرار داده اند، استکبار بارها نشان داده که از هیچ کوششی برای ایجاد چنین شکافی دریغ نمی کند.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به برگزاری سیزدهمین نشست "هرتزلیا" از یازدهم تا چهاردهم مارس در هرتزلیا از شهرهای سرزمینهای اشغالی اظهار داشت: این نشست تلاشی دوباره از سوی اسرائیل برای ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمان منطقه است.

وی ادامه داد: راهبرد صهیونیستها در آن نشست سالانه پشتیبانی از بلوک عرب با تأکید بر لزوم تشکیل و تجهیز محوری متشکل از اهل تسنن مقابل جبهه مورد خطاب آنها به نام شر با محوریت ایران بود.

علاءالدینی تصریح کرد: وجود تقسیم بندی هایی از این دست خود دلیل محکم و مهر تأییدی بر تلاش اسرائیل در راستای کوبیدن بیش از گذشته بر طبل اختلافات است، بدون تردید راه ایستادگی مقابل چنین ترفندهای خصمانه ای، هوشیاری مسلمانان است.

امام جمعه دماوند افزود: امروز نتایج توطئه هایی از این دست خود را در هتک حرمت ددمنشانه به مزار حجر بن عدی الکندی و همچنین حمله جنگنده های اسرائیلی به سوریه نشان می دهد.

وی با اشاره به توطئه موسوم به 4+1 دشمنان علیه اسلام و مسلمین خاطرنشان کرد: در حال حاضر اشغالگران قدس شریف با حمایت همه جانبه آمریکا در راستای مدیریت بر منطقه طرحهای مختلفی نظیر توطئه 4+1 را در سر می پرورانند.

علاءالدینی افزود: خبر اجرای این طرح با هدف جلوگیری از رشد روزافزون انقلاب اسلامی ایران در منطقه اخیرا در روزنامه ای صهیونیستی درج شد، بر اساس برنامه های دسیسه یاد شده صف آرایی کشورهایی مانند ترکیه، اردن، عربستان، تشکیلات خودگردان و در صورت امکان مصر مقابل محور مقاومت شامل ایران، سوریه و حزب الله دیده شده است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.