کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شنیده ام علیپور برای اثبات حرفهایم از من مدرک خواسته اما خودش می داند در فوتبال ما چه خبر است بنابراين نیازی به مستندات نیست.

بهروز رهبری فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بحثی که من در مورد تبانی در فوتبال ایران و به خصوص لیگ یک کردم، بحث امسال و پارسال نیست بلکه منظورم این بود که این مسائل همیشه در فوتبال ما بوده و این اتفاقات مربوط به سال های قبل است. علیپور برای اثبات حرف هایم از من مدرک خواسته اما وي می داند در فوتبال ما و به خصوص لیگ یک چه خبر است و نیاز به مستندات نیست.

کاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس افزود: بحث استیل آذین و تبانی هایی که آن دوران شد، مربوط به چند سال قبل است. دقیقا نمی دانم چه کسانی در تیم ما این کارها را انجام می دانند و من هم فقط شنیده بود اما می دانم که حسین هدایتی اصلا از این ماجراها خبر نداشت. اسم علی پروین را هم من نیاوردم و نمی دانم چرا بعضی از سایت ها از قول من اسم هدایتی و پروین را آورده اند بلکه من گفتم تیم ما این کارها را می کرد و اسم شخص خاصی را نیاوردم. به نظرم اگر در ليگ يک اين کارها را انجام ندهي اصلا به ليگ برتر صعود نمي کني!

رهبری فرد در پایان گفت: باید به علیپور بگویم که کجای دنیا افرادی که تبانی می کنند مدرک از خودشان به جای می گذارند که من الان بعد از چند سال مدرک و مستندات برای او ببرم. در فوتبال دنیا همیشه از روی شواهد و اتفاقاتی که می افتد، تبانی ها را بررسی می کنند و رای می دهند چون هیچ کسی در این مسائل مدرک از خودش به جای نمی گذارد. فدراسیون فوتبال ایتالیا هم مدرکی از یوونتوس به دست نیاورد و فقط از روی شواهد و اتفاقات، تبانی آنها برای شان مسجل شد و یووه را جریمه کردند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار