نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور آینده باید از سابقه مدیریتی مثبت و تجربیات اجرایی مناسب برخوردار باشد.

ˈغلامرضا تاجگردونˈ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: باید رییس جمهور آینده در اولویت برنامه های خود برنامه ریزی مناسب و اصولی داشته باشد تا بتواند مسائل و مشکلات را به درستی برطرف کند.
وی بیان کرد: مدیریت مناسب و برنامه ریزی اصولی از سوی شخص اول اجرایی کشور موجب توسعه، پیشرفت و نشاط جامعه در تمام زمینه ها خواهد شد.
تاجگردون اظهار کرد: رییس قوه مجریه باید قدرت چانه زنی در مجامع بین المللی را داشته و در امور داخلی و خارجی نیز مدیر و مدبر باشد تا دشمنان خارجی خیال توطئه علیه مملکت را از سر خود بیرون کنند.
وی اجتناب از جناح بازی و پرهیز از تک روی در تصمیمات کلان کشور و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن را از ویژگی های رییس جمهور کارآمد دانست و عنوان کرد: رییس جمهور آینده باید برنامه منطقی و قابل قبولی داشته باشد و بتواند از ظرفیت های چشمگیر کشور استفاده بهینه کند.
تاجگردون ابراز داشت: حضور گسترده و پرشور ملت ایران در انتخابات 24 خرداد امسال موجب اقتدار نظام و خنثی شدن توطئه های شوم دشمنان و بدخواهان انقلاب میشود.
وی افزود: مردم بابصیرت و ولایتمدار ایران با حضور باشکوه در انتخابات پیش رو یکبار دیگر وفاداری خود به رهبر معظم انقلاب و نظام و انقلاب را اثبات کرده و حماسه سیاسی جدیدی خلق خواهند کرد./س
برچسب ها: رئیس ، جمهور ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.