مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: رسانه‌ها جایگاه انتخابات را در کشور حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران حجت الاسلام ابراهیمی در هم‌اندیشی مدیران رسانه‌های استان با محوریت اخلاق انتخاباتی و رسانه، افزود: مبنای اخلاق در دین ما رعایت واجبات و دوری از محرمات است و به عنوان فرد مسلمان باید به اخلاق اسلامی پایبند باشیم.

وی با اشاره به اینکه رسالت رسانه‌ها ایجاب می‌کند تا اخلاق اسلامی را رعایت کنند، تصریح کرد: انتخابات دوران سرنوشت‌سازی است و به این دلیل رهبر تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی را مورد تاکید قرار دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اقتدار تحقق شعار حماسه سیاسی را انتخابات بیان کرد و گفت: رسانه‌ها باید جایگاه و شأنیت انتخابات را حفظ کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه هدف ما صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان است،افزود:کسی که سر سفره شهدا و نظام اسلامی می‌نشیند باید به کمال‌خواهی برسد.

وی تصریح کرد: استکبار با ایجاد شبهه‌افکنی در اعتقادات دینی به دنبال تخریب نسل جوان جامعه است که ضرورت دارد برای مقابله با این ترفندهای دشمن بصیرت به خرج دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران شناسایی ترفندهای بیمارگونه دشمن را از سوی رسانه‌ها مورد تاکید قرار داد و گفت: دشمن با چاپ هزاران کتاب وهابیت، فرقه‌سازی، ترویج خرافات، بدعت، عرفان‌های کاذب، وجود مدعیان دروغین امام زمانی، شیطان‌پرستی، فرماسونری، تفکر غرب‌زدگی، تجمل‌پرستی به دنبال از بین‌بردن تفکرات دینی مردم مسلمان جامعه است.

حجت الاسلام ابراهیمی روزآمد بودن تهاجم فرهنگی دشمن را از مواردی دانست که باید از سوی رسانه‌ها آگاهی‌بخشی شود،افزود: با معرفی الگوهای مناسب و موفق، پرورش روحیه خود باوری و اعتمادسازی، از بین بردن زمینه‌های تهاجم و از مواردی است که لازم است نسل جوان با خطرات تهاجم فرهنگی آشنا شود./س

برچسب ها: رسانه ، انتخابات ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.