رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی حمایت صندوق توسعه ملی از صنعت قطعه سازی خودرو در استان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،سیدحسن حسینی گفت: در پی شفاف شدن قیمت خودروها، صنعت قطعه‌سازی خودرو در خراسان رضوی برای رونق تولیدات خود نیازمند حمایت ملی است. وی اظهار داشت: سهم خراسان‌رضوی از صنعت قطعه‌سازی خودروی کشور 30 درصد مي‌باشد که به دلیل بدهی‌های هنگفت خودروسازان به واحدهای قطعه‌سازی استان و معوقات بانکی آن‌ها، این سهم تقریبا به نصف رسیده است.

وي بیان کرد: خوشبختانه در پی شفاف شدن قیمت خودرو در کشور و عقد قراردادهای جدید خودروسازان با واحدهای قطعه‌سازی خراسان‌رضوی؛ همچنین آغاز دوره جدید پرداخت تسهیلات بانکی به این واحدها تا حدودی وضعیت صنعت قطعه‌سازی خودرو در استان بهبود یافت. حسيني اظهار داشت: از سوی دیگر به دلیل معوقات بانکی، همه واحدهای قطعه‌سازی خودروی خراسان‌رضوی موفق به استفاده از تسهیلات بانکی نشدند و سرمایه در گردش آن‌ها برای رونق تولید به حد کافی نبود.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی‌گفت: پرداخت بدهی‌های معوقه خودروسازان به واحدهای قطعه‌سازی خودرو در استان؛ همچنین اختصاص تسهیلات صندوق توسعه ملی به این صنعت بی‌تردید کمک بزرگی به فعالان این عرصه خواهد بود/س
 

برچسب ها: پرداخت ، بدهی ، معوقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.