متهماني که تحت پوشش مسافربرنما اقدام به 45 فقره سرقت و زورگيري کرده بودند ، طي 4 عمليات پليسي در شهر کرمانشاه دستگير شدند .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سردار "کشوري" فرمانده انتظامي استان کرمانشاه ، صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار اين پايگاه از دستگيري 4 نفر از اعضاي اصلي يک باند حرفه اي سرقت و زورگيري ، با تلاش شبانه روزي ماموران شعبه 5 اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي خبر داد .
 
وي افزود : اين متهمان که 2 مرد و 2 زن جوان هستند ، از اواخر سال گذشته با استفاده از يکدستگاه سواري پرايد و تحت پوشش مسافربر اقدام به سوار نمودن شهروندان کرده و با تهديد چاقو و پاشيدن افشانه ، طلاجات ، وجوه نقد ، گوشي تلفن همراه و ... آنان را به سرقت برده بودند .
 
سردار کشوري ادامه داد : سرانجام پس از حدود 2 ماه کار اطلاعاتي ويژه ، استفاده از اطلاعات و اخبار منابع خبري ، راهنمايي شاکيان و همچنين استفاده از تصاوير دوربين هاي مدار بسته هويت متهمان شناسايي و طي 4 عمليات پليسي جداگانه در 4 نقطه شهر کرمانشاه دستگير شدند .
 
اين مقام انتظامي اضافه کرد : اين متهمان حرفه اي ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند ، اما در تحقيقات فني بعمل آمده در پليس آگاهي چاره اي جز بيان حقيقت نداشتند و به 45 فقره سرقت و زورگيري در سطح شهر کرمانشاه در پوشش مسافربر نما اعتراف کردند .
 
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه در خاتمه ضمن اشاره به شناسايي 18 نفر از مالباختگان تصريح کرد : با اطلاعات بدست آمده از متهمان هويت چند فرد ديگر که در انجام سرقت ها با آنان همکاري مي کردند نيز شناسايي شده و دستگيري آنان در دستور کار قرار گرفته است . /ل

برچسب ها: انهدام ، باند ، مسافربر ، زورگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار