عضو کميسيون حقوقي قضايي مجلس گفت: احمدي‌نژاد علاوه بر اينکه قانون را زير پا گذاشت، مدعي شد که برای این عمل "مرخصی" گرفته است اما پر‌واضح است که این توجیه از او پذیرفته نخواهد شد و انتظار می‌رود وي بداند که ریاست‌جمهوری با مرخصی زائل نمی‌شود.

"‌ابوالفضل‌ ابوترابي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اقدام احمدي‌نژاد در همراهي با مشايي براي ثبت‌نام در انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: احمدي‌نژاد علاوه بر اينکه قانون را زير پا گذاشت، مدعي شده که برای این عمل «مرخصی» گرفته است‌ اما پر‌ واضح است که این توجیه از او پذیرفته نخواهد شد و انتظار می‌رود وي بداند که ریاست‌جمهوری با مرخصی زائل نمی‌شود.
 
وي تصريح کرد: از آنجائيکه رئيس‌جمهور خود مجري انتخابات است، بايد براي دور ماندن از شائبه تباني، دخالت و يا تقلب به نفع کانديدايي تبليغات انجام ندهد اما متاسفانه احمدي‌نژاد با نقض قانون بدعت بسيار بدي را پايه‌ريزي کرد.
 
ابوترابي با محکوم کردن اين اقدام غير‌قانوني رئيس‌جمهور ادامه داد: حضور و حرکت احمدي‌نژاد در همراهي با مشايي صد‌در‌صد محکوم است و انتظار مي‌رود دستگاه قضايي آنطور که قانون پيش‌بيني کرده است، برخورد کند‌.
 
عضو کميسيون حقوقي مجلس در خصوص کانديداتوري هاشمي نيز اظهار داشت: هاشمي نبايد دل به طناب پوسيده اصلاحات ببندد چرا که زماني اصلاحات با شعار " مرگ بر هاشمي" راي آورد و امروز با سر دادن شعار "درود بر هاشمي" مجددا خواستار پا گذاشتن در ميدان قدرت است.
 
وي با اشاره به حضور همزمان هاشمي و مشايي در آخرين ساعات ثبت‌نام گفت: حضور همزمان اين دو کانديدا در دقيقه 90، حاکي از يک سونامي سنگين انتخاباتي است، اين اقدام فضا را به گونه‌اي رقم زد که تمام پيش‌بيني‌ها را به نوعي برهم ريخت.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار