انجمن خیران مسکن ساز 28 هزار واحد در دست اقدام و اجرا دارد که میانگین پیشرفت واحدهای در دست اجرا حدود 70 درصد است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، سلکی در شیراز با اشاره به اینکه طی این مدت هشت هزار واحد مسکن نیز به بهره برداری رسیده، ادامه داد: از لحاظ کیفیت نیز، این واحدها دارای تمام استانداردهای لازم هستند و نظارتهای فنی و مهندسی نیز توسط بنیاد مسکن انجام می شود.

وی با اشاره به فرهنگ مسکن خیرساز که توسط این انجمن طی چند سال اخیر در حال نهادینه شدن است، بیان کرد: به علت اینکه مسکن به عنوان یکی از نیازهای اساسی مردم و یکی از نیازهایی که بخش عمده ای عظیمی از سبد خانوار را به خود اختصاص می دهد جایگاه ویژه ای دارد و دهکهای پایین جامعه نیز به راحتی امکان صاحب خانه شدن را ندارد خیران مسکن ساز در این حوزه می توانند حضور بیابند.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز ایران با اشاره به اینکه انجمن نه تنها در زمینه ساخت مسکن بلکه در بخش تعمیرات واحدها و همچنین پرداخت اقساط واحدها نیز فعایلت دارد، گفت: طی این مدت استان فارس نیز فعالیتهای خوبی در حوزه خیران مسکن ساز داشته به طوریکه طی این سالها نزدیک به یک هزار و 400 واحد در کل استان به مرحله اجرا رسیده و همچنین چندین پروژه نیز مانند 112 واحدی نگارستان و 140 واحد لار طی این مدت مورد بهره برداری قرار گرفت.

کیومرث سلکی در رابطه با فعالیت این انجمن گفت: انجمن خیران مسکن ساز ایران به عنوان یک سازمان مردم نهاد پنج سال پیش پایه گذاری شد و به عنوان تنها سازمان مردمی تخصصی ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد فعالیتهای خود را شروع کرد.

وی با اشاره به اینکه این انجمن عملیات اجرایی پروژه هایی را با مشارکت استانها شروع کرد و اکنون در 31 استان کشور هیئت مدیره های استانی این انجمن تشکیل شده، بیان کرد: در هیئت مدیره این انجمن عمدتا افرادی وجود دارند که یا خیر هستند یا در بخش دولتی فعال بودند و بعد از بازنشستگی در این بخش فعالیت می کنند.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز ایران با اعلام اینکه این انجمن در 120 شهرستانی که دارای ظرفیت و پتانسیل بوده فعالیت دارد، اضافه کرد: همچنین در بیش از 200 نقطه جغرافیایی این انجمن در حال انجام فعالیت است./س

برچسب ها: ساخت ، مسکن ، خیر ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.