مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در این فصل به دلیل کادر فنی ضعیف تیم سقوط کرد.

صادق گودرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در پایان این فصل در ردیف شانزدهم قرار گرفتیم و این نتیجه عملکرد به کادر فنی بود.

وی ادامه داد: با پی گیری 18 تیمی شدن لیگ بعدی هستیم و به هیئت مدیره برای 18 تیمی شدن درخواست دادیم و اگر  لیگ بعدی 18 تیمی شود صد در صد صنعت نفت آبادان پلی آف خواهد شد.

گودرزی افزود: برای وضعیت سرمربی هنوز برنامه خاصی نداریم  که چه کسی روی صندلی مربیگری بنشیند، ما منتظر نتیجه و ضعف لیگ برتر بعدی از طرف هیئت مدیره هستیم.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت بیان کرد: یک تیم قوی در فصل آینده تشکیل می دهیم که 18 تیم باقی بمانیم و بتوانیم دل هواداران را شاد و راضی کنیم و به لیگ برتر صعود کنیم.

گودرزی اشاره کرد: نقاط ضعف تیم در خط دفاعی بوده و در مجموع صنعت نفت در فصل گذشته دچار مشکلات تعطیلی های بین بازی ها بود که بازیکنان را از نظر جسمانی تحت فشار قرار داد.

وی در خصوص ضعف تیم صنعت نفت ادامه داد: در لیگ 12 نفت 3 مدیر عامل و 4 سرمربی عوض کرد این یکی از بارزترین دلایل ضعفی بود که باعث سقوط تیم صنعت نفت شده، عدم ثبات مدیریتی یکی  از دلایل از هم پاشیدن تیم شد در مجموع این استراتژی باعث افت تیم صنعت نفت آبادان شد اما قطعا نتایج می توانست بهتر از این باشد.

گودرزی تاکید کرد: صنعت نفت از بابت عدم ثبات مدیریتی ضرر کرد و به اعتقاد من اشتباهاتی در مورد تیم صورت گرفت و امیدواریم در آینده تمی ثبات بیشتری داشته باشد.

مدیر عامل فوتبال صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: صنعت نفت در فصل گذشته مهره های بسیار خوبی داشت، می توانستیم تیم را بیش تر تقویت کنیم به ویژه خط  دفاعی، تیم از نظر دفاعی شرایط بدی داشت و این به دلیل مدیریت ناهماهنگ که داشتند، شرایط بهتر از این نمی شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار