تیم ملی والیبال بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا که شهریورماه در کشور ویتنام برگزار می شود آماده می کنند.

فریبا صادقی، مربی تیم ملی والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون دومین مرحله از اردوهای رسمی و تدارکاتی تیم ملی در تهران دنبال می شود. خوشبختانه برنامه ریزی تمرینی و هماهنگی با ملی پوشان به گونه ای انجام شده که آنها با وجود قرار داشتن در زمان امتحانات پایان ترم دانشگاهی ولی در تمرینات شرکت می کنند و به طور مداوم در رفت و آمدند به همین دلیل می توان گفت که امتحانات پایان تر مرمی کار تیمی ما تأثیر منفی زیادی نداشته است.

**عوامل مختلفی در عملکرد ضعیف بانوان در آسیا دخیل است

مربی تیم ملی والیبال بانوان در خصوص نتایج ضعیف کسب شده از سوی تیم گیتی پسند اصفهان در مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: عملکرد ضعیف تيم گيتي پسند اصفهان در رقابت هاي باشگاه هاي آسيا دلايل مختلفي داشت كه مهمترين آن نداشتن بازي تداركاتي است.

اين مسئله از مشكلات اصلي تيم ملي هم محسوب مي شود، عدم انجام بازي تداركاتي باعث مي شود كه در مسابقات رسمي سه بازي نخست حكم بازي دوستانه را براي تيم و حتي كادر فني را داشته باشند و وقتي كه ملي پوشان وارد گردونه مسابقات مي شوند به دليل نتايج ضعيف سه بازي قبل از نظر روحي افت كرده و ديگر انگيزه اي براي شكست حريفان نخواهند داشت.

وي تصريح كرد: مباحث فني و مديريتي هم مي تواند در كسب نتايج ضعيف از سوي تيم گيتي پسند اصفهان مؤثر باشد، اما در مجموع عملكرد اين تيم باشگاهي به هيچ عنوان روي تيم ملي ايران تأثير منفي نخواهد داشت ما در اردوهاي تداركاتي تيم ملي برنامه هاي تمريني خود را دنبال خواهيم كرد، نوع برنامه ريزي ها و فاز تيم ملي از تيم هاي باشگاهي به طور كامل فرق مي كند.

وي گفت: در تيم ملي همه بازيكنان پرتلاش و جدي هستند، اگر مسئولان فدراسيون شرايط را براي انجام چند بازي تداركاتي با تيم هاي خارجي براي ما فراهم كنند به طور قطع، ملي پوشان با آمادگي و قدرت بالاتري به مصاف حريفان آسيايي خود خواهند رفت./آق

برچسب ها: والیبال ، عوامل ، گردونه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار