مجتبی جباری هافبک استقلال که در هر فصل تنها یک نیم فصل در اختیار این تیم است و مسئولان این تیم در حالیکه وی در حال حاضر مصدوم نیست می خواهند قراردادش را تمدید کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این خصوص جباری پاسخ قطعی ارائه نکرده است اما وی در مورد مسائل مالی با آبی ها مشکل دارد و اگر این موضوع حل و فصل شود وی مشکل دیگری ندارد.

گفتنی است در این خصوص جباری جلسه ای را با فتح اله زاده برگزار کرده و بدلیل اینکه سلامت کامل وی در حال حاضر تضمین شده است برای فصل آینده شرط و شروطی را در نظر گرفته است که تنها در صورت تحقق این شروط حاضر به امضا قرارداد جدید است.

شایان ذکر است در این خصوص مدیر عامل استقلال با جباری به توافق نرسیده است و توافق کامل در خصوص شرایط مالی بالای وی به بعد موکول شده است.

*دستور به سکوت اعضای استقلال تا بعد از الشباب

اعضای تیم استقلال مقام قهرمانی را بدست آوردند، اما در این میان تمام اعضای این تیم از شرایط حاکم بر استقلال رضایت ندارند و حتی بحث در خصوص مطرح شدن مباحث حاشیه ای توسط برخی اعضای این تیم بسیار زیاد است.

شنیده ها حاکی از آن است که برخی از اعضای تیم استقلال قصد مطرح کردن برخی مسائل را دارند که مشکلات این تیم را نمایان کنند اما این اتفاق تا به حال رخ نداده است و اعلام شده است که این موضوع در آینده ای نزدیک رخ می دهد.

شایان ذکر است در خصوص بیان مشکلات این تیم از سوی باشگاه دستور سکوت و عدم ایجاد حاشیه به اعضای این تیم داده شده است و حتی عنوان شده که بعد از بازی این تیم مقابل الشباب امارات قرار است حواشی داخلی آبی ها عنوان و مطرح شود./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار